گروه بازار پول - تعداد دستگاه‌های پایانه فروش (pos) بانک تجارت از ۱۶هزار دستگاه به بیش از ۴۰هزار دستگاه در پایان سال جاری افزایش می‌یابد.

روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و طی یک برنامه زمانبندی‌شده، تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت نیز از ۱۱۲۵دستگاه در پایان تیرماه به بیش از ۱۷۰۰دستگاه تا پایان امسال افزایش خواهد یافت. علاوه‌بر این ۱۵۰۰دستگاه POS نیز در شعب این بانک برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان نصب گردیده است.

این درحالی است که هم‌اکنون بیش از سه میلیون و ششصد و یازده هزار نفر از هموطنان با در اختیار داشتن تجارت کارت، خدمات موردنیاز خود را از طریق بانک تجارت به انجام می‌رسانند.

این گزارش می‌افزاید: بانک تجارت برای بهره‌گیری بیش از پیش هموطنان از ابزارهای بانکداری الکترونیک طی سال‌های گذشته اقدامات مختلفی انجام داده که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی ۳۳ شعبه الکترونیکی ۲۴ساعته در تهران و شهرستان‌ها، ارائه سرویس‌های بانکداری اینترنتی، موبایل بانک، تلفنبانک و استقرار شهرک‌های بانکداری الکترونیک در بیش از ۲۰دانشگاه معتبر کشور اشاره کرد.همچنین در حال حاضر ۶شعبه سبا در سطح کشور فعال می‌باشد که طبق برنامه تعداد این شعب تا پایان سال ۸۷ به ۲۰شعبه می‌رسد. از این تعداد ۴شعبه سبا در تهران، شهر کرد، فارس و کردستان تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهند رسید. خدمات قابل ‌ارائه در شعب سبا به صورت شبانه‌روزی بوده و شامل واگذاری چک، ایران‌چک و واریز وجه نقد به هر حسابی در بانک تجارت، پرداخت قبوض، اخذ صورتحساب و ... می‌باشد.