گروه بازارپول- طرح پاییزه هدیه ملت با هدف توسعه فرهنگ استفاده از پول الکترونیک و افزایش بهره‌گیری از کارت‌های بانکی برای خریدهای روزمره آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، این طرح که برای دومین بار در این بانک اجرا می‌شود، از ابتدای شهریور ماه سال‌جاری شروع شده است و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، بانک ملت در قالب این طرح به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک و دارندگان انواع کارت‌های شبکه شتاب براساس امتیاز دریافتی و به قید قرعه دومیلیارد و ۴۳۰میلیون ریال جایزه اهدا می‌کند.

براین اساس، در طرح پاییزه هدیه ملت، ۸۰جایزه ممتاز ۱۰میلیون ریالی (۳۰جایزه برای تهران و ۵۰جایزه برای شهرستان) و ۲۲۰جایزه چهارمیلیون ریالی برای پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت در نظر گرفته شده؛ ضمن اینکه جوایز دارندگان کارت‌های بانکی استفاده‌کننده از پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت نیز شامل یک‌هزار جایزه ۷۵۰هزار ریالی است. این گزارش حاکی است، در این طرح در مجموع به یک‌هزار و ۳۰۰نفر از پذیرندگان POSهای فروشگاهی بانک ملت و دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، جایزه تعلق خواهد گرفت. جوایز در نظر گرفته شده برای پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی در این دوره نسبت به دوره قبل از لحاظ تعداد ۸۵/۵۳درصد و از لحاظ مبلغ ۶۰درصد رشد کرده و رشد تعداد و مبلغ جوایز برای دارندگان کارت‌های بانکی هم به ترتیب ۱۱/۱۱درصد و ۶۷/۶۶درصد است، به عبارت دیگر میزان جوایز این دوره طرح هدیه ملت نسبت به دوره پیشین از لحاظ تعداد ۷۲/۱۸درصد و از لحاظ مبلغ ۶۲درصد رشد را نشان می‌دهد.

نحوه امتیازدهی در طرح پاییزه هدیه ملت بدین صورت است که به ازای هر ۱۰۰هزار ریال خرید در هر تراکنش، یک امتیاز برای پذیرنده پایانه فروشگاهی بانک ملت لحاظ می‌شود و سقف امتیاز در یک تراکنش هم حداکثر ۳۰امتیاز است که با یک خرید سه‌میلیون ریالی محقق می‌شود.

در عین حال، دارندگان کارت‌های بانکی هم بدون محدودیت سقف، به ازای هر ۱۰۰هزار ریال خرید در هر تراکنش، یک امتیاز دریافت می‌کنند که این امتیاز برای دارندگان کارت‌های بانک ملت با ضریب دو لحاظ می‌شود.

قرعه‌کشی طرح پاییزه هدیه ملت در پایان دوره برگزار خواهد شد.