گروه بازار پول- شعب بانک ملت در سراسر کشور به صورت رایگان نسبت به انجام حواله‌های بین بانکی مشتریان از طریق سیستم الکترونیک ساتنا، اقدام می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف توسعه بانکداری الکترونیک و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک، کاهش میزان مراجعه مردم به شعب و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنان، نسبت به انجام رایگان حواله‌های بین بانکی از طریق سیستم ساتنا اقدام کرده است.

براساس این گزارش، شعب بانک ملت در سراسر کشور به صورت سیستماتیک قادر به صدور دستور پرداخت به مرکز ساتنا هستند و در عین حال، وجوه دریافتی شعب سایر بانک‌ها را از طریق نرم‌افزار واسطه به صورت مستقیم به حساب مشتری ذینفع واریز می‌کنند که در قبال ارائه این خدمات الکترونیک، وجهی به‌عنوان کارمزد از مشتریان دریافت نمی‌شود.

همچنین پرداخت وجوه قبوض آب، برق و گاز نیز از طریق انواع کارت‌های بانک ملت و استفاده از دستگاه‌های خودپرداز یا پایانه‌های فروشگاهی، همراه بانک، تلفن بانک یا سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.bankmellat.ir، به صورت رایگان و بدون اخذ کارمزد قابل انجام است.

براساس این گزارش، چنانچه مردم و مشتریان نسبت به انجام امور بانکی خود از طریق مراجعه به شعب و به‌صورت سنتی اقدام کنند متناسب با نوع خدمت دریافتی و در چارچوب مقررات بانک مرکزی، از آنان کارمزد دریافت خواهد شد.