گروه بازارپول- بانک ملی با برپایی غرفه در نمایشگاه جنبی دومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، مشارکت فعالی خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، این نمایشگاه طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

بانک ملی در این نمایشگاه، با توجه به اینکه یکی از محورهای اساسی این همایش، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی است، به تشریح فعالیت‌های خود در حوزه گردشگری طی سال‌های اخیر خواهد پرداخت.

براین اساس بانک ملی از سال ۸۵ تاکنون از محل منابع داخلی خود، ۲۰میلیون و ۶۵۵هزار یورو تسهیلات ارزی و ۳۶۶میلیارد ریال تسهیلات ریالی به طرح‌های گردشگری پرداخت کرده و این در حالی است که بانک ملی از محل اعتبارات بنگاه‌های زودبازده و کارآفرین، مبلغ ۵۱۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را جهت پرداخت تسهیلات در این حوزه مصوب کرده است.

معرفی نیازهای تحول محیطی برای گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه صنعت گردشگری یکی دیگر از اهداف مهم این همایش است که بانک ملی با توجه به خدمات نوین بانکی خود و ارتباط قوی میان توسعه صنعت گردشگری و حوزه مالی، در غرفه مذکور به ارائه دستاوردهای خود در این خصوص خواهد پرداخت.