گروه بازار پول- مدیر پروژه‌های شرکت ارتباطات سلام مهر (وابسته به بانک اقتصاد نوین) گفت: کارشناسان شرکت ارتباطات سلام مهر تا پایان شهریور ماه امسال ۶۵۳ هزار و ۴۶۹ تماس تلفنی داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، وحید ایزدپناه افزود: ۱۸۹ هزار و۱۴۸ مورد از این تماس‌ها به عنوان تماس‌های ورودی و ۴۶۴هزارو ۳۲۱ تماس، تماس خروجی کارشناسان شرکت ارتباطات سلام مهر بوده است که بالا بودن تعداد تماس‌های خروجی نشان‌دهنده پیگیری کارشناسان این مرکز است. وی گفت: تماس‌های ورودی شرکت ارتباطات سلام مهر در سه بخش امداد مشتریان، شعب و پذیرندگان بوده است که تماس‌های واحد امداد مشتریان بیش از دو واحد دیگر بوده است.

وی اظهار داشت: ۹۲هزارو ۳۱۸ مورد از تماس‌های مشتریان با شرکت سلام مهر مربوط به مشتریان بوده است، تماس‌های واحد امداد پذیرندگان نیز ۵۱هزارو ۵۰۹ فقره و واحد امداد شعب ۴۵هزارو ۳۲۱ فقره بوده است.

مهندس ایزدپناه با اشاره به رشد دو برابری تماس‌های ورودی این شرکت در پایان شهریورماه ۱۳۸۷ نسبت به شهریورماه سال ۱۳۸۶ گفت: تماس‌های ورودی شرکت ارتباطات سلام مهر در پایان شهریور سال گذشته ۹۶هزارو ۷۶۴ مورد بوده است.

مدیر پروژه‌های شرکت ارتباطات سلام مهر در ادامه به راه‌اندازی شماره تماس رایگان در این شرکت خبر داد و گفت: بانک اقتصاد نوین به منظور تسهیل شرایط برقراری تماس مشتریان خود با شرکت ارتباطات سلام مهر شماره تلفن ۹۰۰۹۰۰۰۰۱۷ را راه‌اندازی کرده است.

وی اظهار داشت: با استفاده از این شماره تلفن‌ نیازی به گرفتن کد شهر تهران برای تماس از شهرستان‌ها نیست، ضمن این که تماس با این شماره تلفن رایگان است.

مهندس ایزدپناه به اهمیت آموزش کارشناسان شرکت ارتباطات سلام مهر اشاره کرد و گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۵هزار ساعت دوره‌های آموزشی برای کارشناسان این شرکت برگزار شده است که بخش عمده‌ای از این دوره‌ها به همت کارشناسان قدیمی این مرکز برگزار شده است.

وی گفت: کارشناسان شرکت ارتباطات سلام مهر به عنوان تنها مرکز پاسخگویی مشاع کشور به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات، پیشنهادها و انتقادات هموطنان عزیز درباره خدمات و عملکرد بانک اقتصاد نوین و شرکت‌های وابسته این بانک هستند. وی تاکید کرد: شماره تلفن ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ نیز کماکان برقراری ارتباط پذیرندگان محترم در سراسر کشور با مرکز امداد پذیرندگان را مهیا می‌سازد.