در آبان ماه ۱۳۸۷ در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران حدود ۶/۴‌میلیون برگ سند به مبلغی معادل ۲/۳۸۹هزار میلیارد ریال مبادله شد و در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ اسناد مبادله شده به ترتیب به اعداد ۶/۸۰ و ۱/۲۵۸ رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ۷/۱‌درصد و ۶/۶‌درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل از نظر تعداد ۵/۲۵‌درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۵/۴درصد افزایش داشته است. به گزارش بینا، در ماه مورد بررسی ۴۱۲‌هزار برگ سند به مبلغی حدود ۷/۱۸‌هزار میلیارد ریال در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران برگشت داده شد.

شاخص‌های تعداد و مبلغ این اسناد در آبان ماه ۱۳۸۷ به ترتیب به اعداد ۷/۱۴۵ و ۳۳۵ رسید که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۹/۷‌درصد و ۹/۸‌درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۳۸۶ به ترتیب ۳/۲۸درصد و ۱/۶۱درصد افزایش نشان می‌دهد. در آبان ماه ۱۳۸۷ نسبت‌های تعداد و مبلغ اسناد برگشت داده شده به مبادله شده به ترتیب به ۹ و ۸/۴‌درصد رسید و نسبت‌های مزبور در آبان ماه ۱۳۸۶ به ترتیب ۲/۵درصد و ۱/۳‌درصد بوده است. در هشت ماه امسال در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران حدود ۹/۴۶میلیون برگ سند مبادله شد و در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ اسناد مبادله شده به ترتیب به اعداد ۱۰۳ و ۳/۲۶۶ رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از نظر تعداد ۳/۱۱‌درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۷/۲۵درصد افزایش داشته است. در این مدت حدود ۲/۳میلیون برگ سند به مبلغی معادل ۸/۱۳۱هزار میلیارد ریال در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران برگشت داده شد. در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ اسناد برگشت داده شده به ترتیب به اعداد ۹/۱۴۲ و ۶/۲۹۴ رسید که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۸۶ به ترتیب ۱/۲۹درصد و ۳/۴۶درصد افزایش یافته است. در هشت ماه امسال نسبت اسناد برگشت داده شده به مبادله شده از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب به ۹/۶‌درصد و ۱/۴‌درصد رسید. نسبت‌های مزبور در هشت ماه اول سال ۱۳۸۶ به ترتیب ۷/۴ درصد و ۵/۳‌درصد بوده است.

در آبان ماه ۱۳۸۷ حدود ۲/۳۶‌میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل تغییر چندانی نداشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵/۲۳درصد کاهش یافته است. در هشت ماه امسال حدود ۶/۳۰۵میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۳۸۶ معادل ۱/۱۳درصد کاهش نشان می‌دهد.