گروه بازار پول- در چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌های ایران، روابط‌عمومی بانک سپه در بخش پژوهش و افکارسنجی برتر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک‌سپه، محسن دارایی رییس اداره روابط‌عمومی و بازاریابی این بانک در خصوص برنامه‌ها و استراتژی‌ تدوین شده در این اداره در بخش‌های مختلف از جمله افکارسنجی و کارهای علمی، پژوهشی اظهار داشت: اگر شناخت درست و علمی از روابط‌ عمومی وجود داشته باشد، متوجه خواهیم شد که نقش و جایگاه این اداره مهم و حیاتی خصوصا در شرایط امروز جهانی که ارتباطات و تعامل انسانی و تبادل اطلاعات حرف اول را می‌زند، چقدر مهم و حیاتی است. وی افزود: امروزه هیچ سازمانی بدون وجود روابط‌عمومی‌های قوی و حرفه‌ای که کار خود را بر مبنای اصول علمی پایه‌ریزی کرده و به اهمیت و جایگاه این فن واقفند، نمی‌تواند حضوری موفق در عرصه جهانی داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در اداره روابط‌عمومی و بازاریابی بانک سپه اظهار داشت: با توجه به ابزار بسیار مهم و تاثیرگذار روابط‌عمومی همچون ارتباط با رسانه‌ها، پورتال، ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگاه‌ها و نشریات داخلی سعی شده تا استراتژی‌های به فراخور این ابزار برای برقراری ارتباط هر چه بهتر و نزدیکتر با مخاطبین و جامعه استفاده شود.

دارایی گفت: در بخش افکارسنجی نیز با توجه به اهمیت موضوع سعی کردیم کار به شکل کاملا علمی و حرفه‌ای صورت گیرد تا نتایج آن قابل استناد و استفاده در تصمیم‌گیری‌ها باشد.