گروه بازار پول - بانک پاسارگاد هشتمین دوره آموزش بانکداری الکترونیک خود را در شهرستان لار و با حضور بیش از یکصد نفر از اهالی این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، هشتمین دوره آموزش بانکداری الکترونیک در شهرستان لار، در حالی برگزار شد که تنی چند از مدیران بانک، مسوولان این شهرستان و بیش از یکصد نفر از اهالی لار در این جلسه حضور داشتند. در این دوره که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، درخصوص ضرورت بهره‌مندی از ابزارهای بانکداری الکترونیکی، نحوه استفاده از اینترنت بانک، اس‌ام‌اس بانک، تلفنبانک و ایمیل بانک آموزش داده شد.

بانک پاسارگاد قصد دارد آموزش بانکداری الکترونیک، به هزینه خود را در سایر شهرستان‌ها نیز دنبال کند تا به وظیفه خود در مورد نهادینه کردن فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک در سطح وسیع‌تری جامه ‌عمل بپوشاند.

از این رو متقاضیان در سرتاسر کشور می‌توانند برای ثبت‌نام در این کلاس‌های آموزشی‌، به هزینه بانک، به نزدیک‌ترین شعبه بانک پاسارگاد به محل زندگی خود مراجعه کنند. همچنین هم‌میهنان قادر هستند با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ یا سیستم بازخورد بانک در سایت www.bankpasargad.com ارتباط برقرار کرده و نسبت به ثبت‌نام در این کلاس‌ها اقدام کنند.