بانک ملی اولین شعبه نمونه خود را افتتاح کرد

گروه بازار پول- با حضور مسوولان ارشد بانک ملی و جمعی از مشتریان‏‌، اولین شعبه نمونه این بانک تحت عنوان ممتاز ملی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی، این شعبه علاوه بر شکل ظاهری از نظر امکانات و سرویس‌های ویژه و نوین و اختیارات نیز در نوع خود بی‌نظیر است. بر این اساس این اولین شعبه در نظام بانکی کشور است که با درجه ممتاز افتتاح شده است.

مدیرعامل بانک ملی در مراسم آغاز به کار این شعبه اظهار داشت: این شعبه متفاوت از سایر شعب بانک ملی است که با اهداف خاص و ارائه خدمات ویژه به مشتریان کلان بانک افتتاح شده است.

علی صدقی افزود: کارکنان این شعبه از نظر دانش بانکی، تجربه، برخورد و تعامل نمونه خواهند بود به طوری که به عنوان یک مشاور برای مشتریان عمل کرده و تمامی امور بانکی مشتریان را انجام خواهند داد.

به گفته وی، اختیارات و امتیازات ویژه ای به این شعبه داده شده تا در صورت لزوم، متناسب با درخواست‌های مشتریان، تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد. صدقی با اعلام اینکه برنامه بانک ملی، افتتاح چنین شعبی در هر استان است، گفت: این شعب از نظر ارائه خدمات به مشتریان، نرم‌افزار و سخت‌افزار و آسان‌سازی روش‌ها و فرآیندها تجهیز کامل می‌شوند.

لازم به ذکر است شعبه ممتاز بانک ملی که صرفا به مشتریان اعتباری خدمت ارائه می‌کند، در خیابان آفریقا، بالاتر از ظفر، نبش کوچه مریم، برج پارس واقع است.