گروه بازارپول- بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک کشور سیستم انتقال وجه اینترنتی به کلیه بانک‌های کشور را راه‌اندازی نمود.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در راستای جوابگویی به انتظارات مشتریان، تامین رفاه، جلب رضایتمندی و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنان، سیستم انتقال وجه اینترنتی از بانک صادرات به کلیه بانک‌های کشور امکانپذیر شده است. براساس این گزارش، کلیه مشتریان سرویس بانکداری اینترنتی بانک صادرات می‌توانند با ورود به بخش عملیات حساب سایت بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه انتقال وجه بین بانکی (ساتنا) تا سقف ۶۰میلیون ریال نسبت به انتقال وجه به حساب‌های مشتریان کلیه بانک‌های کشور اقدام و از این خدمت نوین بهره‌مند گردند.

گفتنی است، متقاضیان با استفاده از این خدمت نوین می‌بایست به سایت بانک صادرات ایران به آدرس WWW.BSI.IR مراجعه نمایند و پس از تکمیل فرم عضویت بخش بانکداری اینترنتی و دریافت دستگاه رمزساز (OTP) قادر خواهند بود از خدمات متنوع سیستم بانکداری اینترنتی شامل، انتقال وجه به حساب‌های بانک صادرات و کلیه حساب‌های بانک‌های کشور، پرداخت قبوض، تعیین مبلغ چک و مشاهده صورتحساب استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک کشور ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنتی را از آبانماه سال ۱۳۸۵ آغاز و با توجه به سهولت و مزایای این سیستم تاکنون نزدیک به ۹۰هزار نفر عضو سیستم بانکداری اینترنتی این بانک شده‌اند.