گروه بنگاه‌ها- چهارمین جشنواره «زنگ سینما» با همکاری بانک و بیمه پاسارگاد و حضور مدیر عامل موسسه تصویر شهر، مدیر امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تعداد ۲۲۰ دانش‌آموز و هنرمندان عرصه سینمای کودک روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه همزمان با روز جهانی کودک در پردیس سینمایی رازی برگزار شد. مراسم افتتاح «زنگ سینما» با حضور پر رنگ بانک و بیمه پاسارگاد همراه بود، بانک پاسارگاد به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم بانکداری الکترونیک با افتتاح حساب سپرده دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مراسم، آنها را به امر پس‌انداز و آینده‌نگری تشویق کرد. همچنین بیمه پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بیمه با ارائه بروشورهای اطلاع‌رسانی این دانش‌آموزان را با مفاهیم بیمه آشنا کرد.

«زنگ سینما» در راستای هدف آشتی دانش‌آموزان با سینما از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شکل گرفت. از اهداف دیگر این طرح، ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای مخاطب کودک در سینما و ترغیب بخش خصوصی به تولید فیلم در سینمای کودک بوده است. بانک و بیمه پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بانکداری مجازی و آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم بیمه در این مراسم حضور یافتند و با حمایت‌های خود به ارتقای فرهنگ آینده‌سازان جامعه یاری رساندند.

کانون پروش فکری کودکان و شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره «زنگ سینما»، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه سینمای کودک امضا کردند و بعد از نواختن زنگ سینما، فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» برای کودکان به نمایش درآمد.