گروه بنگاه‌ها - بانک مسکن با فعالیت‌های اثربخش خود طی سال‌های اخیر، به‌ویژه در حوزه طرح مسکن مهر، بهترین الگو برای ارائه خدمت به مردم محسوب می‌شود. اسماعیل عامری گلستان معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان، در نشستی با عباسعلی شفیعی مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان، با اشاره به اینکه عملکرد بانک مسکن در طرح مسکن مهر و به سرانجام رساندن این طرح در کشور بی‌نظیر بوده است، گفت: هم‌اکنون خدمات بانک مسکن به گونه‌ای است که از این بانک می‌توان به‌عنوان بهترین الگو در بین دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم یاد کرد. وی افزود: خوشبختانه مدیر شعب استان خوزستان نیز با جدیت، وظایف این بانک را پیگیری می‌کند؛ به‌طوری که در نشست‌های استانداری، شاهد هستیم این بانک با کمترین میزان نارضایتی در پرداخت تسهیلات طرح‌های تکلیفی از سوی دستگاه‌ها و مردم مواجه می‌شود.

عامری گلستان تصریح کرد: به علت فعالیت‌های مثبت و سازنده بانک مسکن در ایجاد سرپناه برای مردم، به‌ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه، دستگاه‌های دولتی نیز باید حمایت بیشتری از این بانک در مسیر تحقق اهداف دولت در بخش مسکن داشته باشند و ما در استانداری بستر توسعه این همکاری‌ها را بیش از پیش فراهم خواهیم کرد.

مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: تسهیلات پرداختی این مدیریت تاکنون، از لحاظ حجم کاری، ۶ برابر ظرفیت سرانه کارکنان و شعب تحت پوشش بوده و این امر نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی کارکنان برای تحقق اهداف دولت در بخش مسکن است. در این نشست معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان به‌منظور تعامل بهتر سازمان‌ها و اداره‌های دولتی با بانک مسکن با هدف تسریع روند وصول مطالبات و مراودات مالی با این مدیریت، دستورهای لازم را به دستگاه‌های اجرایی صادر کرد.