گروه بنگاه‌ها- در چهارمین اجلاس سران و مدیران عالی‌رتبه صنعت و اقتصاد کشور که با رویکرد ارائه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،شرکت «بیمه ما» موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و گواهینامه بین‌المللی کیفیت برتر در صنعت بیمه شد. به گزارش روابط عمومی «بیمه ما» در این اجلاس که با حضور ریاست امور کمیسیون‌ها و شوراهای اقتصادی ریاست‌جمهوری دکتر علیرضا صالح، معاون وزیر و ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار دکتر علی صالح آبادی و جمع زیادی از تولیدکنندگان، مدیران برتر بخش خصوصی کشور و دیگر نهاد‌های رسمی کشور برگزار شده بود، تنی چند از مقامات و دست اندرکاران عرصه تولید به تبیین دیدگاه‌ها و تجربیات خود پیرامون بحث کیفیت در صنعت کشور و راهکار‌های ارتقای صنعت و تولید در کشور پرداختند.

چهارمین اجلاس توانمندی‌های تولیدی و صنعتی کشور به منظور تقدیر از تولید‌کنندگانی که در شرایط خاص بحرانی کنونی توانسته‌اند بحران را مدیریت و تولید را ادامه دهند، برگزار شده است. دیگر اهداف مهم برگزاری این همایش واکاوی و بازنمایی توانمندی‌ها، دستاوردهای گروه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و نیز معرفی فرصت‌های مشترک برای سرمایه گذاری است.

در این اجلاس که به همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه‌گذاری و دیگر نهادهای دولتی ۲۵ آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت «بیمه‌ما» به عنوان تنها شرکت فعال و موفق در صنعت بیمه معرفی و گواهینامه بین‌المللی کیفیت برتر خود را دریافت کرد.

شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده در این همایش از حوزه‌های مختلف فعال صنعتی، تولیدی و خدماتی بوده‌اند که برترین‌ها بر اساس بررسی و تحقیق، رتبه بندی و نظر سنجی و توجه به عملکرد و توسعه مجموعه‌ها، رضایت مشتریان، سنجش سطح میزان خدمات و نوآوری، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و با تکیه بر ۹ شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یک ساله از میان ۹۰۰ شرکت فعال در ۳۴ حوزه صنعت کشور، انتخاب و معرفی شده‌اند.