بانک صادرات ایران در راستای ایفای تعهدات و مسوولیت‌های اجتماعی و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه تا پایان مهرماه سال‌جاری مبلغ ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را به بیماران نیازمند پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه پرداخت تسهیلات خرد را در اولویت قرار داده است و در این راستا به عنوان اولین بانک در شبکه بانکی پرداخت وام قرض‌الحسنه درمان بیماری را عملیاتی کرده است که در این زمینه تا پایان مهر ماه سال‌جاری مبلغ ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را، به بیماران پرداخت کرد و حدود ۳۵۰۰ تن از بیماران نیازمند کشور توانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند گردند.

بر اساس این گزارش، بیماران نیازمند می‌توانند با ارائه مدارک بیمارستانی از مبلغ ۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه درمان بهره‌مند شوند.

بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه و حمایت از جوانان در قالب عقد قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، مسکن روستایی، هزینه تحصیلی دانشجویان، اشتغالزایی و … مبلغ ۲۹ هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه را به متقاضیان پرداخت کرده است.

اقدامات این بانک در زمینه پرداخت وام قرض‌الحسنه درمان به بیماران، تقدیر و تشکر دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت. وی در نامه‌ای که خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشته‌اند و رونوشت آن به این بانک ارسال شده است بر تداوم این حرکت و الگو گرفتن سایر بانک‌ها تاکید کرده‌اند.