گروه بنگاه‌ها - سومین دوره آزمون جامع کارکنان موسسه اعتباری توسعه صبح روز جمعه ۱۹ آبان ماه به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی، موسسه اعتباری توسعه در پرتو برنامه‌های آموزشی و توانمند سازی کارکنان و ارتقای سطح علمی دانسته‌ها سومین دوره آزمون جامعه را روز جمعه ۱۹ آبان ماه در ۳ سطح به طور همزمان در سراسر کشور به دو شیوه الکترونیکی و کاغذی برگزار کرد. در این آزمون که مورد بازدید مقام عالی سازمان و تنی چند از مدیران امور قرار گرفت، کلیه همکاران صف و ستاد موسسه در تمامی سطوح شغلی شرکت داشتند و سوالاتی از جزوه‌های آموزشی بانک داری داخلی۱ و ۲، ضمانت‌نامه ریالی، مبارزه با پولشویی، حقوق بانکی و مقررات ارزی، بخش نامه‌ها، نشریه نگاه توسعه، کتب مدیریت و برنامه‌ریزی نیروی انسانی، علوم رفتاری و کاربرد آن در سازمان‌ها، اصول حسابداری ۱ و بازاریابی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

همچنین سوالات آزمون برای سه گروه روسا و معاونین شعب، همکاران شاغل در واحدهای ستادی شامل امور روابط عمومی و بازاریابی، امور منابع انسانی و پشتیبانی، همچنین کارکنان شرکت‌های تابعه موسسه به صورت ۱۰۰ سوال تستی در نظر گرفته شد. در حاشیه این آزمون حیدر مستخدمین حسینی مدیرعامل با ابراز خرسندی از برگزاری ۳ دوره آزمون جامع سراسری در موسسه اعتباری توسعه، پیش رفت و پویایی سازمان را در گرو وجود نیروی انسانی توانمند، مطلع و آموزش دیده مطرح کرد و گفت: هرچه دانش و مهارت‌های کارکنان با نیازهای جامعه و پیشرفت‌های علمی، تغییرات فناوری هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می‌رود.