گروه بازارپول- فرزان عباسی، طی حکمی به عنوان رییس جدید اداره کل روابط‌عمومی و دفتر مدیریت بانک‌ملت منصوب و معرفی شد. عضو هیات‌مدیره بانک‌ملت در مراسم معارفه مدیر جدید و تودیع مدیر پیشین روابط‌عمومی این بانک،ایجاد ارتباط خوب و موثر با کارکنان، مدیران و مشتریان را از وظایف مهم این اداره خواند و گفت: روابط‌عمومی هر سازمان، بخشی است که می‌تواند با عملکرد خود بانک را به اوج برساند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌ملت، محمد رضا ساروخانی با بیان این نکته که اخبار و تبلیغات مناسب می‌تواند مشتریان را به سوی شعب سوق دهد، تاکید کرد: تبلیغات باید متناسب با ویژگی‌های مخاطبان طراحی و تولید شود تا بیشترین بهره‌وری را در پی داشته باشد.

وی معرفی محصولات جدید بانک را از مهم‌ترین وظایف اداره روابط‌عمومی ذکر کرد و اظهار داشت: اگر خدمات جدید بانک به خوبی معرفی نشوند، خریداری هم پیدا نخواهند کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌ملت با تاکید بر این نکته که اداره روابط‌عمومی باید همراه با تحولات بانک، خود را به ابزارهای جدید معرفی خدمات مجهز کند، تصریح کرد: اکنون بانک‌ها به طور پیوسته در حال تغییر و تحول هستند و ایستایی یک بانک به قیمت عقب افتادن آن از سایر رقبا تمام می‌شود، بنابراین روابط‌عمومی هم باید خود را با این تحولات هماهنگ کند.

ساروخانی با قدردانی از تلاش‌های مجید سعادتی، رییس پیشین اداره کل روابط‌عمومی و دفتر مدیریت بانک‌ملت و آرزوی توفیق برای وی در مسوولیت ریاست شعبه مرکزی این بانک افزود: مدیر جدید نیز روابط‌عمومی خوب و مقید به امور انضباطی دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی و تعهد کاری خود، اداره کل روابط‌عمومی و دفتر مدیریت را همگام با اهداف کل بانک به پیش ببرند.

فرزان عباسی، پیش از این رییس اداره کل آموزش بانک‌ملت بود که سوابقی همچون ریاست اداره استخدام و تامین نیروی انسانی، معاونت مرکز تحقیقات و برنامه‌ریزی و معاونت اداره کل امور کارکنان بانک‌ملت را نیز در کارنامه خود دارد.