گروه بازارپول- انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی از بانک کشاورزی به دلیل تعالی اصول و روش‌های روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی‌ رسانه‌ای و مشارکت این بانک در بخش «ارتباط رسانه‌ای» و انتخاب مدیر برتر روابط‌عمومی جهان در سال ۲۰۰۷میلادی تقدیرکرد. قاسم محمدی، مشاور عالی مدیر‌عامل بانک کشاورزی با اعلام این خبر افزود: این مشارکت در قالب جشنواره جوایز طلایی انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی انجام گرفت و روابط‌عمومی این بانک با توجه به درخشش چشمگیر، طی سال‌های اخیر در سطح کشور پا به رقابت جهانی در این عرصه گذاشت و خوشبختانه موفق به دریافت دو لوح تقدیر از انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(ایپرا) شد که به عنوان عالی‌‌ترین مرجع روابط‌عمومی در جهان مطرح است و یکصد کشور جهان در آن عضو هستند.

قاسم محمدی تصریح کرد: دریافت لوح اول به دلیل توسعه و موفقیت ارتباطات رسانه‌ای و تعامل گسترده با خبرنگاران و نمایندگان‌رسانه‌ها بوده است و دریافت لوح دوم به مدیریت روابط‌عمومی بانک کشاورزی به دلیل رویکرد علمی و تخصصی و توجه به امر برنامه‌ریزی ارتباطی در مدیریت ارتباطات بانک تعلق گرفته است. وی با تاکید بر اینکه ارزش‌های دینی، فرهنگ بومی و ایرانی و علم گرایی و اقدامات حرفه‌ای، اساس و مبنای فعالیت‌های روابط‌عمومی بانک کشاورزی را تشکیل می‌دهد، گفت: این توفیقات در گرو توجه و پیاده‌سازی شعارهای اصلی دولت در زمینه عدالت‌محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی همه جانبه جامعه حاصل شده است. وی همچنین به انتصاب خود به عنوان دبیر نخستین کنگره کنفدراسیون روابط‌عمومی کشورهای اسلامی که قرار است در تهران برگزار شود، اشاره کرد و گفت: امید است با برگزاری این کنگره، اتحادیه انجمن‌های روابط‌عمومی کشورهای اسلامی با رویکرد انسجام اسلامی به تدوین برنامه‌های لازم برای توسعه روابط‌عمومی در جهان اسلام و مقابله علمی، فکری و اصولی با هجمه استکبار، علیه اسلام و مقدسات اسلامی مبادرت کند.

مشاورعالی بانک کشاورزی؛ مشتری‌مداری، مخاطب محوری و کرامت انسانی را اصل حاکم بر فعالیت‌ها و برنامه‌های ارتباطی این بانک عنوان کرد و گفت: تقویت و توسعه رفتار اسلامی توام با مهر وعطوفت با مشتریان مورد تاکید این بانک است.

مشاورعالی بانک کشاورزی نیکی به مشتریان، مهرورزی با آنان و تلاش بر امر رشد و رونق اقتصادی کشاورزی را با رویکرد عدالت گرایانه از سیاست‌های بنیادی بانک کشاورزی اعلام کرد و گفت: این سیاست‌ها اصول حاکم بر ارتباطات مردمی در قالب برنامه توسعه ارتباط عاطفی و حرفه‌ای با کشاورزان، تولیدکنندگان و مشتریان این بانک را تشکیل می دهند. وی در پایان، این توفیقات را مرهون همکاری و همراهی دلسوزانه تمام رسانه‌های گروهی به ویژه‌رسانه ملی، مطبوعات و نشریات تخصصی، اقتصادی و کشاورزی دانست و کسب این موفقیت‌ها را به آنان تبریک گفت.