مدیر عامل بانک اقتصاد نوین با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری سرمایه بانک به دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال افزایش خواهد یافت، گفت: تعداد شعب نیز تا پایان امسال به ۱۸۰ شعبه افزایش می‌یابد. به گزارش خبرنگار مهر، جلال رسول اف در مراسم افتتاح شعبه شماره ۱۷۰ این بانک گفت: قرار است تعداد این شعب بانک را تا دهه فجر سال‌جاری به ۱۸۰ شعبه برسانیم و همچنین این تعداد را تا پایان سال آینده به ۲۵۰ شعبه افزایش دهیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم مجوزهای افتتاح شعبات جدید را از بانک مرکزی اخذ کنیم.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با بیان اینکه در سال‌جاری با تلاش‌های صاحبان سهام، سرمایه بانک ۵۰۰میلیارد ریال افزایش یافته است، اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال‌جاری سرمایه بانک به ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال برسد. وی تصریح کرد: میزان سپرده‌ها در دوسال گذشته از ۶هزار میلیارد ریال به ۶۰هزار میلیارد ریال رسیده که در این ارتباط مانده سپرده و تسهیلات نیز از حدود ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال به ۴۶هزار میلیارد ریال؛ یعنی حدود ۱۰برابر گذشته رسیده است.

به گفته رسول اف همچنین در دو سال گذشته تعداد حساب‌ها از حدود ۱۵۰هزار حساب، هم‌اکنون به ۳میلیون و ۸۰۰هزار حساب رسیده است و تعداد مشتریان بانک نیز از ۱۲۰هزار نفر ۲ سال قبل به ۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر افزایش یافته است.

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین بیان داشت: در بخش گشایش‌های ارزی از رقم ۲۶میلیون دلار دو سال گذشته به رقم ۱/۱میلیارد دلار در ۹ ماه گذشته سال‌جاری رسیده‌ایم و همچنین در دو سال گذشته از ۱۸ دستگاه خود پرداز به ۴۵۰ دستگاه رسیده‌ایم و از نظر تعداد کارت‌های در دست مردم نیز از ۴هزار و ۶۰۰ مورد به ۲میلیون و ۸۰۰هزار کارت افزایش یافته است.