مقاطع پرداخت سود سپرده‌های کوتاه‌مدت ویژه در بانک پاسارگاد

گروه بازار پول - بانک پاسارگاد نرخ سود علی‌الحساب سالانه سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه خود را تا اطلاع ثانوی به این شرح اعلام کرد: بانک پاسارگاد به صورت ماهانه برای سپرده‌های ۳ماهه خود ۵/۱۶درصد سود پرداخت می‌کند که این نرخ در هنگام سررسید ۷/۱۶درصد خواهد بود. همچنین پرداخت سود ماهانه برای سپرده‌های ۶ماهه ۱۷درصد است که در مقطع ۳ماهه به ۲۰/۱۷درصد و در هنگام سررسید به ۵/۱۷درصد افزایش می‌یابد.

این در حالی است که پرداخت سود ماهانه برای سپرده‌های ۹ماهه معادل ۲۵/۱۷درصد محاسبه می‌شود که در مقطع ۳ماهه ۵/۱۷درصد و در هنگام سررسید ۱۸درصد است.

بانک پاسارگاد واسطه ندارد

بانک پاسارگاد در ارائه خدمات بانکی نیازی به واسطه ندارد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، برای ارائه کلیه خدمات بانکی، اعم از ریالی و ارزی، بانک پاسارگاد هیچ‌گونه واسطه‌ای ندارد و مردم عزیز می‌‌توانند به صورت مستقیم با شعبه‌های بانک پاسارگاد تماس حاصل نموده و از خدمات بانک بهره‌مند شوند.

از هم‌میهنان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده افراد سودجو که خود را واسطه یا رابط بانک معرفی می‌کنند، مراتب را در اسرع وقت به شماره تلفن ۸۲۸۹۸۲۸۹، مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد یا پست الکترونیکی contact@bankpasargad.com اطلاع دهند.

شعبه ارمغان بانک پاسارگاد افتتاح شد

کارت‌های هدیه بانک پاسارگاد در مبالغ مختلف، بهترین عیدی به جای پول نقد است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، غلامحسین وحیدنیا، عضو هیات عامل بانک پاسارگاد، در آیین گشایش شعبه ارمغان که یکصدوسی‌ویکمین شعبه پاسارگاد است، با اعلام این مطلب گفت: بانک پاسارگاد، در کلیه ایام سال، قادر است بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات و خدمات را در اختیار مردم گرامی قرار دهد.

وی ادامه داد: در ایام عید باستانی نوروز نیز هم‌وطنان عزیز می‌توانند با بهره‌مندی از کارت‌های هدیه بانک پاسارگاد، نه تنها بهترین عیدی را به عزیزان خود بدهند بلکه به غنی‌سازی فرهنگ، کارت به جای پول نقد کمک شایانی کنند.

وحیدنیا در پایان ضمن بیان این مطلب که تا پایان سال‌جاری، تعداد شعب بانک به ۱۵۰شعبه خواهد رسید، اظهار امیدواری کرد: گستره شعبه‌های بانک پاسارگاد در سطح کشور به حدی وسیع شود که هم‌وطنان گرامی راحت‌تر از پیش و به سرعت بتوانند به خدمات، محصولات و تسهیلات ریالی و ارزی بانک پاسارگاد دسترسی داشته باشند.