بانک پاسارگاد به مشتریان خود هدیه می‌دهد

گروه بازار پول - بانک پاسارگاد، قصد دارد به قید قرعه، به ۱۰۰۰نفر از مشتریان خود هدیه دهد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، احمد وادی‌دار، عضو هیات‌مدیره این بانک، در آیین گشایش شعبه بانک پاسارگاد در شهر ری که با حضور گروهی از اهالی، کسبه، معتمدین و ائمه جماعات ری برگزار شد، ضمن اعلام خرسندی از حضور بانک در این منطقه زیارتی و پربرکت، خبر داد: بانک پاسارگاد قصد دارد به ۱۰۰۰نفر از مشتریان خود که تا پایان سال ۱۳۸۶ در این بانک دارای حساب باشند، به قید قرعه هدیه دهد. این اقدام در جهت تکریم مشتری و قدردانی از حسن اعتماد آنها به بانک است.

وی ادامه داد: در راستای همین هدف، بانک پاسارگاد آمادگی دارد با هزینه خود، به مشتریان گرامی، بانکداری الکترونیکی را آموزش داده و به آنها در استفاده بهتر از ابزارهای مدرن بانکداری الکترونیک یاری دهد.

وادی‌دار تاکید کرد: به این منظور مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند در صورت تمایل، از طریق تلفن مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد با شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ یا پست الکترونیکی contact@bankpasargad.com، نسبت به ثبت‌نام، با ذکر نام کامل و شماره تماس خود، اقدام کنند.

وی همچنین افزود: به منظور رفاه حال مشتریان در روزهای پایانی سال جاری، شعبه‌های بانک پاسارگاد در سرتاسر کشور، تا ۲۸اسفند ۸۶ از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۹ (۷شب)، به جز روزهای پنج‌شنبه و تعطیل، آماده ارائه انواع خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیزهستند.

در روزهای پنج‌شنبه خدمات‌دهی تا ساعت ۱۳ ادامه دارد.

در روز ۲۹اسفند ۱۳۸۶، ۳ و ۴فروردین ۱۳۸۷، کارمندان بانک پاسارگاد در شعبه‌ها از ساعت ۹صبح تا ۱۳ بعد از ظهر، آماده پاسخگویی به هموطنان گرامی هستند.