گروه بازار پول_ بیمه ایران در سال گذشته با پرداخت ۱۲۳‌میلیارد ریال خسارت بیمه آتش‌سوزی به یک شرکت بالاترین رقم خسارت پرداخت شده از سوی یک شرکت بیمه در کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، این شرکت درجهت تامین امنیت زیاندیدگان در سال ۸۷ بالاترین رقم خسارت آتش سوزی در صنعت بیمه کشور را از ابتدای تاسیس بیمه تاکنون پرداخت نموده است. بنابراین گزارش، سال ۸۷ برای اولین بار در کشور از محل یک مورد بیمه‌نامه آتش‌سوزی متعلق به شرکت فرآورده‌های دانه‌های روغنی شیرین عسل تبریز که دچار حادثه حریق شده بود، مبلغ ۱۲۳‌میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که این رقم بالاترین رقم خسارت پرداخت شده از سوی یک شرکت بیمه در کشور بوده است.

این گزارش می‌افزاید: از دیگر خسارت‌های بزرگ بیمه ایران می‌توان به خسارت ۸۵‌میلیارد ریالی گروه صنعتی نیکو نیز اشاره کرد.

این گزارش حاکی‌ است: نئوپان دعبل اهواز ۳/۱۴‌میلیارد ،سیب تاک ۱۱‌میلیارد، پویا نوار ۱۰‌میلیارد، تک سرام ۴/۹‌میلیارد، قند ورامین ۶/۸‌میلیارد ،حاج اکبر نقش اصفهان ۷/۷‌میلیارد، پژوهشکده سیستم‌های پیشرفته ۶/۷‌میلیارد و ده‌ها خسارت دیگر در رشته آتش‌سوزی تعداد دیگری از خسارت‌های عمده بیمه ایران در سال گذشته و قبل از آن هستند.

بنابراین گزارش، جدیدترین اقدام بیمه ایران در جهت تسهیلات مناسب و سریع به بیمه‌گذاران در رشته آتش سوزی، پرداخت خسارت در صحنه حریق می‌باشد که به دستور مدیرعامل بیمه ایران به عنوان دومین طرح پرداخت خسارت درصحنه حادثه اجرا شده است.