نیم میلیون جهادگر زیر چتر بیمه

گروه بازارپول- قرارداد بیمه جهاد کشاورزی توسط بیمه ‌ایران صادر و نشست کارشناسی و تعامل بیمه‌ای با حضور کارشناسان وزارت جهاد و بیمه‌ ایران درسالروز میلاد حضرت جواد‌‌الائمه‌(ص) در مشهد مقدس برگزار شد.

بنابراین گزارش، جواد سهامیان مقدم رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ‌ایران با ارزشمند خواندن ‌این پوشش بیمه‌ای با توجه به بستر آغازین قرارداد گفت: با توجه به فضای مقدس ‌این نشست و بیمه‌گذاران ارزشمندی که لباس مقدس جهاد برتن دارند و همواره آماده دفاع از ارزش‌ها بوده و از هیچ کوششی در راه خدا دریغ ننموده‌اند، وظیفه ما یک وظیفه الهی است و اگر همکاران من در ‌این قرارداد آنگونه که باید عمل کنند،‌ این حمایت بیمه‌ای خود یک جهاد است.

وی سپس با تاکید بر تکریم و همدلی با بیمه‌گذاران، به مدیران و کارشناسان بیمه‌ایران یادآور شد: اولا: باید در تمام زمینه‌های اجرایی ‌این قرارداد، برنامه‌ریزی و پیگیری لازم به عمل‌ آید. دوم‌اینکه: از ابزارهای سنتی پرهیز نموده و در قالب برنامه‌ریزی از ابزارهای جدید مثل کارت‌های بانکی استفاده شود. سوم ‌اینکه: نشست‌های صمیمانه کارشناسی بصورت مستمر برگزار شده و همکاران استانی نیز ضمن احصای نقاط قوت قرارداد، نقاط ضعف آن را بررسی و برطرف نمایند. و نکته آخر ‌اینکه: خدمت ما در‌این مورد بایستی عارفانه و همراه با عشق به جهاد و جهادگران باشد.

مدیرعامل بیمه‌ایران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر درصورت تالم بیمه گذار برخورد و عکس‌العملی نشان دادیم در عاشقانه بودن کار ما تردید وجود خواهد داشت. سهامیان در پایان از جهادگران وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرد که به یک شرکت صددرصد دولتی که بیش از نیمی ‌از سهم بازار بیمه کشور را به عهده دارد کمک کنند تا خدمتگزار جهادگران کشور وخانواده آنان باشد. وی در ادامه با تاکید مجدد بر ارزش معنوی‌این قرارداد به واسطه بستر زمانی و مکانی، عظمت و ارزش مشهد مقدس و حرم حضرت ثامن‌الحجج را تشریح نمود.

همچنین صدوری، مدیرکل رفاه وزارت جهاد کشاورزی در ادامه ‌این نشست ضمن اظهار خرسندی از نگاه ارزنده مدیرعامل بیمه‌ایران، با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر کارشناسی گفت: ما در بیمه‌ایران دوستانی داریم که با تفکر مثبت و دید جهادی می‌توانیم به اقدامات مشترک خوبی امیدوار باشیم. برای ما نگاه ارزشی بیمه‌ایران به‌این قرارداد بسیار مهمتر از نگاه سودآور سایر شرکت‌های بیمه می‌باشد و این دید ارزشمند ما را به همکاری مناسبی امیدوار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بیمه یکی از برنامه‌های مهم ما برای خانواده بزرگ جهاد است و ما در پی انتخاب بهترین بیمه‌گر، بیمه‌ ایران را برگزیدیم. صدوری همچنین افزود: ابتدای کار گروهی متشکل از چند پزشک و خبره بیمه تشکیل دادیم تا بهترین بیمه را گزینش کنیم. در آغاز چهار شرکت بیمه و سپس دو شرکت بیمه پالایش شدند و نهایتا در جمیع جهات با همان نگاه مثبت که شما دارید و ما نیز به شما داریم، بیمه‌ایران را انتخاب کردیم و آقایان رضائیان و سهامیان قرارداد را امضا نمودند تا ابتدا با چهار رشته بیمه‌ای کار را آغاز کرده و در ادامه الباقی رشته‌ها را به بیمه‌ایران بسپاریم. مدیر کل رفاه جهاد در ادامه افزود: ما می‌خواهیم به خانواده بزرگ جهاد ثابت کنیم‌ که بهترین هدف‌گذاری و انتخاب را داشته‌ایم و از همکارانم ‌می‌خواهم با تلاش، ‌این حرکت را در سطح کشور تسری بخشند تا افزایش بیمه‌گذاران موجب ارائه خدمات و تسهیلات ارزا‌ن‌تری شود و همچنین با الحاق سایر پوشش‌ها مسوولیت خود را نسبت به بیمه‌ایران ادا کنیم.

در ادامه سعیدیان راد، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه‌ایران نیز ضمن تایید سخنان صدوری گفت: پرداخت هزینه های چشمگیر در گذشته نشانگر ارائه خدمات پس از فروش بیمه‌ایران است و امیدوارم جهاد کشاورزی با تجمیع کلیه امور بیمه‌ای ما را در اجرای بهینه ‌این قرارداد یاری داده تا ما نیز با همه بضاعت و امکانات و توان خود در خدمت شما باشیم.

همچنین مبرقعی، مدیرکل بیمه‌ ایران در استان خراسان رضوی ضمن اشاره به گذشته ‌این خدمات از سال ۸۱ گفت: دورنمای ‌این همکاری از همان سال برای ما تعریف شده بود و منجر به‌این تعامل گردید تا امروز تمام ‌این خدمات با کمترین تشریفات و موارد اضافی ارائه گردد و ما امروز می‌توانیم به چهار رکن‌ این قرارداد شامل: توکل به خدا، رضای او، تسلیم در برابر مشیت وی و سپردن همه امور به او تکیه کنیم.