گروه بازار پول - دکتر سیدحمید پورمحمدی، معاون امور بانکی،‌ بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس بیمه البرز در جمع کارکنان، نمایندگان، ‌بازنشستگان و خانواده‌های آنها تاکید کرد: موفقیت‌های کسب شده از سوی بیمه البرز در رتبه‌بندی‌های مختلف از جمله شفافیت گزارشگری مالی، استفاده از فناوری اطلاعات، مشتری‌مداری و شاخص‌های برتر دیگر نتیجه حمایت و همراهی خانواده‌های کارکنان بیمه البرز از آنها است و این همراهی و حمایت که نتیجه آن تلاش و کوشش کارکنان این شرکت است، سبب شده بیمه البرز در پنجاهمین سالگرد تاسیس خود عنوان برترین شرکت بیمه را به خود اختصاص دهد. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه البرز، وی افزود: بیش از یک هزار و ۳۵۵ نفر پرسنل و بیش از یک هزار و ۲۳ نماینده حقیقی و حقوقی در بیمه البرز نزدیک به سه هزار میلیارد ریال پرتفوی تولید کرده‌اند که نتیجه تلاش مجدانه آنها و اعضای هیات‌مدیره و به ویژه مدیرعامل آن است.

دکتر پورمحمدی خطاب به کارکنان بیمه البرز گفت: ما خواه‌ناخواه بازیگران میدان اقتصادی عصر حاضر هستیم که اگر در پی فعالیت‌های ما نتیجه خوبی نصیب ملت شود، نتیجه حضور پرفروغ ما است در غیر این صورت حضور ما موثر نبوده است؛ پس باید تلاش کنیم تا این حضور پررنگ‌تر و موثر‌تر باشد.

وی با اشاره به متقارن شدن سالروز تاسیس بیمه البرز با جشن بزرگ مبعث گفت: ۵۰ سال پیش در چنین روزی بیمه البرز تاسیس شد،‌ در سال ۱۳۵۸ این شرکت ملی اعلام شد، در سال ۱۳۶۸ با اساسنامه جدید به وزارت امور اقتصادی و دارایی داده شد و سال جاری یعنی سال ۱۳۸۸ در حال آماده‌سازی برای واگذاری به بخش خصوصی است. گویی عدد هشت عدد پرخیر و برکت برای بیمه البرز است و امیدوارم این عدد در گذار این شرکت از دولتی به خصوصی همچنان پرخیر و برکت باشد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بیمه البرز پس از ۵۰ سال حضور موفق در صنعت بیمه کشور، درخت تناور با ریشه‌های استوار و با تنه و بدنه سترگ است که بسیاری از آحاد ملت در سایه سار این شاخسار بسیار پربرکت غنوده و آرمیده‌اند و از میوه و ثمره این شجره طیبه بهره می‌برند.

محمد ابراهیم امین،‌ مدیرعامل بیمه البرز نیز در جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت،‌ گفت: بیمه البرز که امروز ۵۰ سال را پشت سر گذاشته است، به واقع یکی از افتخارات نظام، ‌دولت و اقتصاد ملی کشور است.

وی خطاب به کارکنان بیمه البرز گفت: دستاوردهای بزرگ کسب شده بیمه البرز که به خاطر تلاش کارکنان آن بوده است، موجب شده که بیمه البرز به عنوان یک بنگاه موفق اقتصادی و برترین شرکت بیمه کشور شناخته شود.

وی ادامه داد: تمام کارکنان کوشا و تلاشگر بیمه البرز مایه افتخار شرکت و کشور هستند و قدردانی ما از این همکاران موجب تداوم دستاوردهای بیمه البرز خواهد شد.