بیمه ایران برنده تندیس دیموند بلورین سال 88

گروه بازارپول- به گزارش روابط عمومی بیمه ایران در اولین کنفرانس ملی مدیریت نظام توزیع و پخش سال ۱۳۸۸ جایزه تندیس دیموند بلورین به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت. در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران و مسوولان سازمان‌های تولیدی، توزیع‌کننده و پخش کننده برگزار گردید، ابتدا برنامه مدیریت نظام توزیع و پخش معرفی و اعلام شد و پس از سخنرانی‌های افتتاحیه مراسم توزیع جوایز، تندیس و لوح تقدیر برگزار شد.

این جوایز به منظور تقدیر از سازمان‌های تولیدی و خدماتی در مدیریت نظام توزیع و پخش اهدا شد و در بین سازمان‌های خدماتی بیمه ایران به عنوان بهترین شرکت بیمه کشور در زمینه توزیع و تولید خدمات بیمه مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس دیموند بلورین سال ۱۳۸۸ به این شرکت تعلق گرفت و سیاوش سعیدیان، عضو هیات‌مدیره و معاون فنی بیمه ایران به نمایندگی از این شرکت جایزه بیمه ایران را دریافت کرد.

بنابراین گزارش بیمه ایران با دارا بودن بیش از ۲۰۰شعبه و ۴۵۰۰نمایندگی شبکه فروش و ارائه طرح‌های جدید خدمات بیمه از جمله فروش اینترنتی بیمه‌نامه، اجرای طرح پرداخت خسارت سیار و طرح پرداخت خسارت آتش‌سوزی در صحنه حادثه و جذب بیش از نیمی از بیمه کشور به عنوان مهم‌‌ترین و بزرگ‌ترین بیمه کشور از سال ۱۳۱۴ مشغول ارائه خدمات به هم میهنان می‌باشد.

بیمه ایران در سال گذشته نیز موفق به دریافت جایزه طلایی آرک ۲۰۰۸ اروپا شده بود که از سوی سازمان‌های جهانی به واسطه ارائه خدمات با کیفیت برتر به این شرکت اهدا شد.