گروه بازار پول- شعبه بیمه توسعه با حضور رییس اداره پذیرش موسسات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت یکشنبه در شهرک دولتخواه تهران افتتاح شد.

سیامک ملکی، رییس اداره پذیرش موسسات بیمه، ارزیابان خسارت و دفاتر ارتباطی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران در مراسم آغاز به کار دوازدهمین شعبه بیمه توسعه در جنوب غرب تهران در سخنانی با اشاره به اینکه بعد از ابلاغ مصوبه تاسیس شرکت‌های بیمه خصوصی از سوی مجلس شورای اسلامی، بیمه توسعه از جمله اولین شرکت‌های بیمه خصوصی بود که مجوز تاسیس را از بیمه مرکزی ایران دریافت کرد، گفت: این شرکت بعد از انتصاب مهندس اسدی به عنوان مدیرعامل، روند رو به رشدی را در گسترش امر بیمه و توسعه شرکت بیمه توسعه داشته است که این امر، ناشی از ثبات مدیریتی، در این شرکت می‌باشد.

ملکی با اشاره به نقش نظارتی بیمه مرکزی ایران بر عملکرد شرکت‌های بیمه دولتی و خصوصی، کارگزاران و حلقه جدید این زنجیره که ارزیابان خسارت می‌باشند افزود: آمار و ارقام پرتفوی شرکت بیمه توسعه که مورد تائید بیمه مرکزی ایران نیز می‌باشد از زمان حضور مهندس اسدی تاکنون روند خیلی خوبی را نشان می‌دهد.

وی گفت: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور‌های دنیا مسروریم که مدیرعامل بیمه توسعه برای سال جاری و سال آینده، نوید رشد و سوددهی را می‌دهد. و این نشان از آن دارد که سرزمین ما از ابعاد ناشناخته‌ای به ویژه در امر بیمه برخوردار است، که هنوز همکاران ما در شرکت‌های بیمه به این طرح‌ها و ابعاد نپرداخته‌اند.

رییس اداره پذیرش موسسات بیمه مرکزی ایران خواستار تنوع در ارائه خدمات بیمه‌ای شد و گفت: بیمه توسعه با انجام کارهای بزرگ تحقیقی و پژوهشی درصدد راه‌اندازی بیمه‌نامه‌های جدید است که این مهم نقش بسزایی در تحقق اهداف بیمه دارد و امیدواریم شعار بیمه توسعه، توسعه بیمه را در ابعاد کمی‌ و کیفی در کشورمان شاهد باشیم.

قدرت‌اله اسدی، مدیرعامل بیمه توسعه در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت نخستین شعبه بیمه توسعه در سال ۸۸ گفت: پس از افتتاح شعبه جنوب غرب در تهران، شش شعبه دیگر آماده بهره‌برداری و سیزدهمین شعبه در یاسوج تا پایان هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: بیمه توسعه با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه پس از صدور، به ویژه در امر خسارت خودرو تصمیم به اجرای طرح سامانه پرداخت خسارت در ۲۰ دقیقه را تا پایان مرداد ماه سال جاری دارد.