بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از همه شرکت‌های مشاور و مراکز پژوهشی علاقه‌مند به اجرای طرح‌های بیمه ای دعوت به همکاری کرد.

به گزارش بینا، بیمه مرکزی در صدد است پروژه‌‌های مطالعاتی و پژوهشی خود را از طریق پژوهشکده بیمه به شرکت‌های مشاوره و مراکز پژوهشی فعال در صنعت بیمه واگذار کند.

لذا علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات خود و سوابق طرح‌های پژوهشی خود در صنعت بیمه را به نشانی تهران، خیابان آفریقا، نبش ناهید شرقی، شماره ۲۲۳، صندوق پستی ۵۵۸۸-۱۹۳۹۵، مدیریت طرح و برنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارسال کنند.

معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه هدف، این فراخوان را نهادسازی در صنعت و پیشبرد اهداف توسعه صنعت بیمه از طریق توسعه نهادهای فعال توصیف کرد.

دکتر یعقوب رشنوادی با اشاره به تاکید رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر واگذاری پروژه‌‌های برنامه تحول در صنعت بیمه به مراکز ذی‌صلاح و دارای شخصیت حقوقی گفت: ما امیدواریم شرکت‌ها و نهادهایی هم که در زمینه آموزش و پژوهش در صنعت بیمه فعالیت نکرده‌اند، از این طریق فعال شوند و با ایجاد فیلد بیمه ای صلاحیت لازم برای گرفتن و اجرای پروژه‌‌های مربوط به صنعت بیمه را به دست آورند.

وی تصریح کرد: یکی از زمینه‌‌های عملیاتی شدن طرح تحول در صنعت بیمه، نهادسازی است تا در نتیجه آن یک فضای توسعه‌ای و با ثبات در صنعت بیمه ایجاد شود.