بانک مرکزی اعلام کرد: دلار آمریکا در بازار رسمی ارز با ۱۴ریال افزایش و در مقابل پوند انگلیس با ۱۳ریال کاهش مواجه بود. به گزارش باشگاه خبری «توانا»، بانک مرکزی امروز در گزارش نوسانات ارزش نرخ‌های ارز مرجع در بازار رسمی ارز بهای دلار آمریکا را در مقایسه با روز شنبه با ۱۳ریال افزایش ۹ هزار و ۹۰۶ ریال اعلام کرد؛ در حالی‌که این نرخ در آخرین آمار بانک مرکزی ۹هزار و ۸۹۲ ریال بود.

این گزارش حاکی‌ است؛ بهای پوند انگلیس در آخرین گزارش بانک مرکزی ۱۶هزار و ۱۸۲ریال اعلام شده بود؛ درحالی‌که امروز با افزایش ۱۳ ریالی به بهای ۱۶هزار و ۱۶۹ریال رسیده است.

براساس این گزارش، ارزش نرخ‌های فرانک سوئیس امروز در مقایسه با روز شنبه با ۳ریال کاهش ۹هزار و ۷۱۰ریال اعلام شده است. همچنین یکصد ین ژاپن با ۱۸ریال رشد امروز در گزارش بانک مرکزی معادل ۱۰هزار و ۹۰۲ریال بیان شده است.

برپایه این گزارش، امروز ارزش نرخ‌های ریال سعودی و یوآن چین به ترتیب با ۴ و ۲ ریال افزایش ۲هزار و ۶۴۲ریال و یک هزار و ۴۵۱ریال اعلام شده است. همچنین ارزش یورو که روز شنبه ۱۴هزار و ۷۴۳ریال بود، امروز با ۱۰ریال کاهش به بهای ۱۴هزار و ۷۳۳ریال رسیده است.