گروه بازار پول- به منظور هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر همایش «خدمات بانکی و صادرات» نشست مشترکی میان نمایندگان بانک‌های دولتی وخصوصی و تشکل‌های صادراتی در بانک ملی ایران برگزار شد. حسین دشتی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی در این جلسه با اشاره به مشکلات بخش صادرات در کشور ابراز داشت: یکی از اهداف مهم این همایش، انطباق خدمات و توانمندی‌های سیستم بانکی با نیاز‌های بخش صادرات است.

وی افزود:در این همایش تمامی اعضای کمیته برگزاری، باید به صورت جدی بر تشکیل دبیرخانه دائمی همایش به منظور پیگیری مباحث مطروحه و دریافت پیشنهادها برای برگزاری هر چه بهتر همایش چهارم تاکید کنند.

سومین همایش «خدمات بانکی و صادرات» با مشارکت بانک‌های دولتی و خصوصی و نهادها و اتحادیه‌های صادراتی و با دبیری بانک ملی در روز ۹آبان ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برپا خواهد شد.

ایجاد تعامل مستقیم میان مدیران سیستم بانکی ومدیران امور صادرات، شناسایی چالش‌های موجود در روند صادرات غیر نفتی وسهم سیستم بانکی، بررسی راهکارهای برون رفت از چالش موجود با تکیه بر ساختار قوانین ومقررات بانکی وبررسی رفع مسایل ومشکلات عملکردی وفرآیندی بانک‌ها در امر صادرات از جمله اهداف همایش مذکور است.

علاقه‌مندان برای ارائه مقالات و نظرات خود در مورد این همایش، می‌توانند از طریق شماره دورنگار ۶۰۹۹۳۸۹۹ و پست الکترونیک hamayesh۳@bmi .ir اقدام کنند.

همچنین شماره تلفن ۶۰۹۹۲۳۷۴ (روابط عمومی بانک ملی) آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی در این خصوص است.