گروه بازار پول- حسین قضاوی، معاون اقتصادی بانک مرکزی شد. قضاوی که پیش از این قائم‌مقام بانک مرکزی بود، از این پس به عنوان جانشین پاشایی‌فام در سمت معاونت اقتصادی بانک مرکزی مشغول به کار خواهد شد. چندی است که تغییر و تحولات در سطوح معاونین و مدیران بانک مرکزی شدت گرفته، به گونه‌ای که راعی معاون ارزی بانک مرکزی جای خود را به برهانی، مدیرعامل سابق بانک صادرات داد. البته لازم به ذکر است که صندلی برهانی در بانک صادرات همچنان خالی است و شنیده‌ها حکایت از نامزدی جهرمی، وزیر کار دولت نهم برای این سمت دارد.

پس از راعی، پاشایی فام گزینه دیگر تغییر در بانک مرکزی بود که پس از چندی از بانک مرکزی رفت. قضاوی نیز گزینه بعدی بود تا حلقه تغییر در بین مدیرانی که همراه با مظاهری وارد بانک مرکزی شدند، تکمیل‌تر شود. اما پس از مراسم تودیع و معارفه و نامشخص بودن محل بعدی خدمت قضاوی، بهمنی رییس کل بانک مرکزی وی را مناسب برای خدمت در سمت معاونت اقتصادی دید و روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی حکمی از سوی دکتر بهمنی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکترحسین قضاوی به سمت معاون اقتصادی بانک مرکزی منصوب و از تاریخ ۲۹/۷/۸۸مشغول به کار شد.

این درحالی است که شایعات بسیاری پیرامون برکناری بهمنی از ریاست کلی بانک مرکزی مطرح است و وی بارها این مساله را تکذیب کرده است. گفته می شود داوودی، معاون سابق ریاست جمهوری و دیواندری، مدیرعامل بانک ملت از گزینه‌های احتمالی برای جانشینی بهمنی هستند.