رییس اداره روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه این فرهنگ در سال‌جاری از اولویت‌های اداره روابط‌عمومی این بانک بوده است. به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، غلامعباس گودرزی در آستانه ۲۴ آبان، روز کتاب و کتابخوانی افزود: بانک اقتصادنوین در کنار توجه به وظایف اصلی خود در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مطالعه باید بیشتر در جامعه نهادینه شود، گفت: بانک اقتصادنوین به سهم خود در این راه تلاش خواهد کرد که در همین ارتباط و در سال جاری به مناسبت‌های مختلف نسبت به توزیع کتاب در میان همکاران این بانک اقدام نموده است. وی با اعلام اینکه در همین ارتباط فرصت استفاده از منابع کتابخانه تخصصی نوین برای دانشجویان فراهم شده است، گفت: هرچند کتابخانه نوین متعلق به بانک اقتصادنوین است، ولی این بانک به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرصت‌سازی برای دانشجویان، شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده است که بعد از این دانشجویان بتوانند از منابع ارزشمند کتابخانه تخصصی نوین استفاده کنند.

گودرزی گفت: دانشجویان علاقه مند استفاده از منابع کتابخانه تخصصی نوین می‌توانند با تحویل دادن معرفی نامه از دانشگاه متبوعشان از منابع کتابخانه بانک اقتصادنوین استفاده کنند.

وی افزود: بانک اقتصادنوین به منظور فراهم‌سازی شرایط ارتقای سطح علمی کارکنان خود کتابخانه تخصصی نوین را در سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی کرده است که این کتابخانه دارای یک هزار و ۴۵۹ عنوان کتاب فارسی و لاتین است که از این تعداد یک هزار و ۲۱ عنوان کتاب فارسی و ۴۳۸ عنوان کتاب لاتین است.