گروه بازار پول- بانک پاسارگاد تسهیلات ارزی، حداکثر به مدت یک سال، به متقاضیان اعطا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در راستای اجرای سیاست‌های کلان دولت و به‌منظور حمایت از صادرکنندگان بخش خصوصی، بانک پاسارگاد اقدام به اعطای تسهیلات ارزی حداکثر یک‌ساله، می‌کند. این تسهیلات عبارتند از تسهیلات قبل از صادرات به منظور تأمین مواد اولیه مورد نیاز صادراتی و تسهیلات بعد از صادرات به پشتوانه اعتبارات و بروات اسنادی مدت‌دار برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز.

بانک پاسارگاد توجه ویژه‌ای به صادرات داشته و از تمام توان خود جهت حمایت از صادرکنندگان استفاده می‌کند. به همین منظور روز گذشته سمیناری تخصصی با حضور سیدکمال سیدعلی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، تعدادی دیگر از مدیران و کارشناسان این صندوق و جمعی از مدیران بانک پاسارگاد و مدیران شعبه‌ها و واحدهای ستادی این بانک برگزار شد.

در این نشست ضمن اطلاع و آگاهی از ماموریت‌ها و فرآیند عملیات اجرایی صندوق ضمانت صادرات ایران، پیرامون لزوم حمایت از صادرات و صادرکنندگان و سیاست‌های کلان بانک بحث و تبادل نظر شده، راهکارهای اجرایی امر ترسیم شد.گفتنی است صادرکنندگان و هم‌میهنان می‌توانند جهت کسب اطلاع از شرایط و چگونگی برخورداری از تسهیلات ارزی بانک پاسارگاد به شعبه‌های این بانک مراجعه یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.