گروه بازار پول- مجمع عمومی‌عادی سالانه موسسه مالی و اعتباری مهر با کسب مقبولیت گزارش‌های حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال ۱۳۸۸ موسسه برای سومین سال متوالی همراه بود. به گزارش اداره کل روابط عمومی، در مجمع عمومی‌عادی سالانه که با حضور فتاح رییس مجمع، اعضای هیات مدیره، معاونان و کارشناسان برگزار شد، گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ ارائه شد.

در این مجمع، صورت‌های مالی موسسه مالی و اعتباری مهر منتهی به اسفند ۱۳۸۸ مورد تصویب قرار گرفت و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و جوان به عنوان روزنامه‌های رسمی‌این موسسه انتخاب شدند.

از دیگر مصوبات مجمع می‌توان به انتخاب موسسه حسابرسی و خدمات مالی آگاه نگر (معتمد سازمان بورس) به عنوان بازرس و حسابرسی قانونی موسسه مالی و اعتباری مهر در سال ۱۳۸۹ اشاره کرد.از نکات قابل توجه و مهم مجمع عمومی ‌عادی سالانه موسسه مالی و اعتباری مهر مقبولیت گزارش‌های حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال ۱۳۸۸ موسسه برای سومین سال متوالی بود.

در گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی آمده است:

به نظر این موسسه، صورت‌های مالی تلفیقی یاد شده در وضعیت مالی گروه و موسسه در تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۳۸۸ و نتایج عملیات و جریان وجوه نقد گروه و آن موسسه را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استاندارد‌های حسابداری به نحو مطلوب نشان می‌دهد.

در ادامه نتاج مدیر عامل موسسه، با تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان موسسه از عملکرد سال ۱۳۸۸ گفت: رشد موسسه در شاخص‌های متعدد، نشان از پویایی و نشاط مجموعه است که امیدواریم این روند با تبدیل موسسه به بانک مهر اقتصاد همچنان ادامه داشته باشد.