دسترسی به آخرین اخبار بانکی کشور با صدای تجارت

محمدرضا غفوری مدیر روابط عمومی بانک تجارت گفت: تجهیز سایت اینترنتی بانک به پادکست از آن رو صورت گرفته که مشتریان نظام بانکی و علاقه‌مندان به پیگیری اخبار اقتصادی و بانکی کشور بتوانند روزانه به‌صورت آنلاین از طریق فایل صوتی «صدای تجارت» به گزیده مهم‌ترین اخبار و تحلیل‌های مرتبط با مسائل مهم اقتصاد، بانکداری و بازار سرمایه دسترسی پیدا کنند. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت غفوری افزود: ضمن آنکه کاربران سایت در صورت تمایل می‌توانند با استفاده از برنامه‌های مخصوص دریافت فایل (دانلود)، فایل صوتی «صدای تجارت» را در رایانه شخصی خود ذخیره نموده و آن را با استفاده از ابزارهایی مانند بلوتوث، ایمیل یا انواع حافظه جانبی در اختیار دیگران نیز قرار دهند.

غفوری یادآور شد: بی‌گمان توسعه فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در کشور تا حد زیادی به ارتقای فرهنگ استفاده از ابزارهای ارتباطی الکترونیک وابسته است، از همین رو کوشیده‌ایم تا بازدیدکنندگان سایت اینترنتی بانک تجارت بتوانند علاوه بر انجام امور بانکی خود، به مجموعه کاملی از اخبار و اطلاعات اقتصادی موردنیاز هر شهروند ایرانی دسترسی پیدا کنند.

اطلاع‌رسانى به روز و کامل درباره نرخ انواع ارز‌هاى معتبر بین‌المللى و مسکوکات طلا و سامانه خبرخوان لحظه‌اى (RSS) از جمله ویژگی‌های سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir است.