گروه بازار پول - حجم گردش مالی از طریق «کارت مهر» موسسه مالی و اعتباری مهر از مرز ۸۰۰۰ میلیارد ریال گذشت. به گزارش اداره کل روابط عمومی؛ حمیدرضا نجف‌پور کردی، معاون اعتبارات و تجهیز منابع موسسه مالی و اعتباری مهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست‌های کلان دولت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه بانکداری الکترونیکی، این موسسه تاکنون توانسته بیش از یک میلیون کارت مهر برای مشتریان خود صادر کند.

وی ادامه داد: موسسه مالی و اعتباری مهر دارای شبکه گسترده بانکداری الکترونیکی شامل هزار و هفتصد POS شعبه‌ای، ۵ هزار POS فروشگاهی و ششصد دستگاه ATM، یک میلیون کارت مهر و سیستم بانکداری متمرکز (Core Banking) بوده و در حال حاضر اقدام به توسعه و گسترش انواع خدمات نوین بانکی کرده است.

وی ادامه داد: این موسسه در آینده‌ای نزدیک پس از اخذ مجوز نهایی بانک، به سیستم شتاب پیوسته و با صدور کارت‌های اعتباری، یکی از خدمات ارزنده خود را در بستر بانکداری الکترونیکی گسترش داده و تقویت خواهد کرد.

نجف‌پور در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کلیه همکاران گرامی در معرفی خدمات نوین موسسه به عموم مشتریان سراسر کشور و به پاس اعتماد بیش از حد سپرده‌گذاران گرامی، خوشبختانه در یک ماه اخیر شاهد رشد ۶ درصدی در بخش تعداد کارت‌های صادره خود بوده‌ایم.