بانک ملی ایران به دارندگان وانت‌بار تسهیلات اعطا می‌کند

گروه بازار پول- بانک ملی ایران در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و به منظور تامین بخشی از هزینه سوخت دارندگان وانت بار که از سوی ستاد حمل و نقل کشور معرفی شده‌اند، تسهیلات اعطا می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در نظر دارد بر اساس توافق‌های به عمل آمده با ستاد حمل‌ونقل و سوخت کشور به دارندگان وانت بار که از سوی ستاد حمل‌ونقل کشور معرفی شده‌اند تا سقف تسهیلات پنج میلیون ریال با سود ۱۲ درصد که چهار درصد آن از متقاضی دریافت و هشت درصد باقیمانده توسط دولت، تامین می‌شود، تسهیلات پرداخت کند. متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در سایت http://yaraneh.bmi.ir و تکمیل فرم مربوطه با مراجعه به شعبه انتخابی فرم صدور کارت را تکمیل و به شعبه ارائه کنند.

تسهیلات فوق در سه مرحله به حساب کارت صادره برای متقاضی واریز می‌شود و متقاضی وجوه واریز شده را باید در مدت ۳۶ ماه بازپرداخت کند. شروع بازپرداخت اقساط یک ماه بعد از پرداخت آخرین مرحله خواهد بود.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده شامل (تصویر شناسنامه، کارت ملی، تصویر مدارک خودرو شامل مشخصات وسیله نقلیه، سند مالکیت، کارت سوخت و...) که باید در محل شعب با اصل آن مطابقت داده شود و مطابق ضوابط به تایید مسوولان برسد.