گروه بازار پول- عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از ارائه گزارش بیمه ایران در نشست شب گذشته این ستاد پیرامون مسائل بیمه‌ای کشور خبر داد. خبرنگار ما طی تماس تلفنی از یوسفیان ملا این عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پرسید، چرا مدیرعامل بیمه ایران برای تشریح وضعیت صنعت بیمه به این ستاد دعوت شد؟ او گفت: به هرحال ما نمی‌توانیم از تمامی مدیران دعوت کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که شرکت بیمه ایران رقیب سایر شرکت‌ها است و چرا از رییس کل بیمه مرکزی ایران برای ارائه این گزارش دعوت نشد؟ گفت: شاید به این خاطر باشد که آقای سهامیان مدیر اجرایی است و رییس کل بیمه مرکزی مسوول ناظر است. یوسفیان درخصوص موارد گفته شده در جلسه مذکور گفت: صحبت‌های مدیرعامل بیمه ایران ناتمام ماند و ادامه گزارش وی در دوشنبه آینده ارائه می‌شود.

یوسفیان ملا همچنین در گفت‌وگو با مهر، از برگزاری جلسه گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: در این نشست قرار بود که لطف‌الله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در مورد مفاسد اداری دستگاه‌های دولتی گزارش بدهند که حضور وی به جلسه آینده موکول شد.

او با اعلام اینکه جواد سهامیان مقدم مدیرعامل بیمه ایران نیز در این نشست حضور پیدا کرده بود، گفت: مدیرعامل بیمه ایران در این نشست گزارشی از وضعیت صنعت بیمه، حرکت آنها در چارچوب قانون و مشکلات مربوط به فعالیت‌های بیمه‌ای مطرح کرد که البته به دلیل کمبود وقت گزارش وی نیمه‌کاره ماند و به هفته آینده موکول شد.

همچنین جواد سهامیان مقدم با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت صنعت بیمه‌ کشور و مسائل پیش روی آن مطرح شد.