گروه بازار پول- بیش از ۲۵۶ هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از سرویس بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزایای آن بهره‌مند می‌باشند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان خود از تیرماه سال ۱۳۸۷ سرویس‌دهی از طریق تلفن همراه را رسما آغاز و بیش از ۲۵۶ هزار نفر از مشتریان این بانک تا پایان مهرماه امسال در سیستم همراه بانک صادرات ثبت‌نام و از این خدمت نوین برخوردار می‌باشند.

براساس این گزارش تعداد تراکنش‌های سیستم همراه بانک در مهر ماه امسال به بیش از ۲ میلیون و ۳۴۱ هزار تراکنش رسیده است. این گزارش می‌افزاید: کلیه دارندگان حساب‌های سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را به صورت رایگان داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.bsi.ir و دریافت نرم‌افزار مربوطه و نصب آن روی دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره‌برداری از این سیستم اقدام نمایند.

سیستم همراه بانک صادرات برخوردار از برترین روش‌های امنیتی و محافظتی بوده و منحصرا صاحب حساب با استفاده از کد‌های ورودی شخصی، مجوز ورود به سیستم و استفاده از آن را خواهد داشت.