گروه بازار پول- سخنگوی بانک ملی ایران اعلام کرد: این بانک برای مشتریانی که موجودی یارانه خود را در حساب حفظ کنند، ‌تسهیلاتی ویژه در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،‌ حسین دشتی افزود: افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه چهار ماهه با سود ویژه، پیش فروش اقساطی سکه بهار آزادی و بهره‌مندی از تخفیف اعطایی نسبت به قیمت روز سکه و قرعه‌کشی برای حساب‌های قرض‌الحسنه یارانه‌ای که طی چهارماه حداقل ۴۰۰ هزار ریال مانده داشته باشد، از برنامه‌های تشویقی بانک ملی ایران است.

وی از اختصاص ۱۰ هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی کالای با دوام به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به قید قرعه خبر داد و افزود: ۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به قید قرعه نیز برای مشتریانی که اقدام به حفظ یارانه نقدی در حساب‌ها کرده‌اند،

در نظر گرفته شده است.

بانک تجارت به حساب های یارانه‌ای مشتریان جایزه می‌دهد

بانک تجارت نیز در راستای اجرای مطلوب طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و به منظورتشویق مشتریان جهت حفظ مبالغ واریزی به حساب‌هایشان جوایز ارزنده‌ای درنظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت به موجب این طرح کلیه مشتریانی که از آغاز طرح هدفمندسازی یارانه (۲۹/۹/۸۹) تا پایان فروردین ماه سال آینده حداقل ۸۰۰.۰۰۰ ریال موجودی در حساب‌های یارانه‌ای خود داشته باشند، در قرعه‌کشی این جوایز شرکت خواهند کرد.

جوایز در نظر گرفته شده برای این طرح شامل ۳۰ فقره کمک هزینه ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی سفرهای زیارتی و ۱۱۰ فقره کارت هدیه ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریالی می‌باشد.