«روزنامه و خبرنگار دنیای‌اقتصاد» برگزیده جشنواره بیمه در رسانه

عکس: آکو سالمی

گروه بازار پول- دومین جشنواره «بیمه در رسانه» با حضور کارشناسان ارشد صنعت بیمه ، نمایندگان اصحاب رسانه و با قرائت پیام شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی روز گذشته در تالار تلاش تهران برگزار شد. وزیر اقتصاد در این پیام گفته بود: سوگند به قلم و آنچه که با آن می‌نویسند. سلام و درود به نگارندگان چیره‌دست رسانه که از کلمات آینه‌ای می‌سازند تا مردم و مسوولان خود و وقایع را در آن به تماشا بنشینند. همچنین دکترفرشباف ماهریان، رییس کل بیمه مرکزی ایران در جشنواره بیمه در رسانه ضمن تشکر از اصحاب رسانه از آنان درخواست کرد تا در رصد مشکلات و چالش‌های صنعت بیمه و در بحث پرداخت خسارات و توسعه فرهنگ بیمه، بیمه مرکزی را یاری دهند. رییس کل بیمه مرکزی با اعلام اینکه دو مرحله باقیمانده از برنامه اصلاح نظام تعرفه‌ای در صنعت بیمه تا پایان امسال عملیاتی می‌شود، گفت: صنعت بیمه ایران به سمت رقابتی شدن حرکت کرده و بررسی عملکرد نظام بیمه با اصلاح ساختار نظام اقتصادی کشور نشان می‌دهد که همگامی ارزشمندی در این زمینه رخ داده و متولیان صنعت بیمه می‌کوشند تا با کاهش تعرفه بیمه، مردم را از مزایای بیشتر این صنعت بهره‌مند کنند. احد میرزایی، دبیر جشنواره بیمه در رسانه و مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ایران نیز گفت: شفاف سازی و تولید خبر، برگزاری جلسات هم‌اندیشی اصحاب رسانه با مسوولان بیمه مرکزی و نشست‌های پرسش و پاسخ با رییس کل بیمه مرکزی ایران از برنامه‌های روابط عمومی این نهاد است که نخستین جلسه هم‌اندیشی در ابتدای نیمه دوم امسال برگزار شد.

آثار برگزیده

لوح تقدیر، تندیس بلورین و سکه بهار آزادی جوایز برگزیدگان دومین جشنواره بیمه در رسانه بود که توسط رییس کل بیمه مرکزی، خانم نوحی معاون اتکایی و احد میرزایی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی، مدیران عامل بیمه های آسیا، پاسارگاد و رازی به برندگان اهداشد.

شرکت‌های بیمه پارسیان، سامان و پاسارگاد برای برگزیدگان دومین جشنواره بیمه در رسانه به ترتیب بیمه‌نامه حوادث انفرادی، بیمه‌خانه امن سامان و جامع مسافرتی صادر کردند. آثار برگزیده جشنواره بیمه در رسانه به صورت شش بخش، آثار چاپی، مجازی، دیداری و شنیداری، جانبی (وبلاگ و سایت‌ها)، رسانه‌های منتخب و بخش ویژه جشنواره با رویکرد تخصصی بیمه عمر بود؛ در بخش ویژه لیلا اکبرپور خبرنگار روزنامه دنیای‌اقتصاد با نگارش گزارشی تحت عنوان «بیمه عمر به سبک ایرانی» رتبه اول را کسب کرد. همچنین روزنامه دنیای‌اقتصاد در بخش رسانه‌های منتخب صنعت بیمه، رتبه نخست را کسب کرد و لوح تقدیر به علیرضا بختیاری مدیر مسوول دنیای‌اقتصاد اهدا شد. در رسانه‌های منتخب، علی‌اکبر جوان فکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و داریوش نوروزی مدیرعامل سایت بینا رتبه سوم را کسب کردند.