گروه بنگاه‌ها- در راستای تداوم ارتباطات بین بانک شهر و شهرداری‌ها به عنوان مهم‌ترین رکن سرمایه‌گذاری در این بانک جلساتی با حضور مسوولان و مدیران شهری کرمان برگزار شد. در نخستین نشست بیرانوند عضو هیات‌مدیره بانک که توسط جعفری‌هرندی مدیر امور هماهنگی‌ها و ارتباط با شهرداری‌ها و سجودی رییس منطقه ۶ شعب تهران همراهی می‌شد، توضیحاتی را پیرامون مباحث انتقال حساب‌ها و خدمات بانکداری الکترونیک مطرح و به توانمندی‌ها و دستاوردهای بانک شهر در خصوص ارائه خدمات نوین بانکداری اشاره کرد.

در سوی دیگر سیف‌اللهی شهردار کرمان نیز نسبت به انجام همکاری همه‌جانبه از سوی شهرداری این شهر با بانک شهر اعلام آمادگی کرده و از گسترش تعاملات دوجانبه بین بانک شهر و شهرداری در جهت ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان کرمانی ابراز تمایل کرد.

در جلسه‌ بعدی نیز دیداری با رفیع‌آبادی رییس شورای استان کرمان برگزار شد که بر مباحث الزام تحکیم روابط و تکامل همکاری‌های متقابل تاکید شد. رفیع‌آبادی در این دیدار آمادگی شورای استان کرمان مبنی بر انجام همکاری با بانک شهر را اعلام کرد.

در ادامه روند این سلسله جلسات، دیداری نیز با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمان صورت پذیرفت که در آن بر لزوم تدارک و توسعه همکاری‌های فی‌مابین تاکید و توافقاتی نیز در زمینه گسترش سطح تعاملات دوجانبه حاصل شد.

همچنین پیرو مذاکرات انجام شده و توافقات به عمل آمده و به منظور تنظیم تفاهم‌نامه‌های همکاری، در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای در تهران و به میزبانی بانک شهر با حضور مسوولان شهری کرمان برگزار خواهد شد.