گروه بنگاه‌ها- بیمه معلم برای دومین سال، برای اعضای مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه بیمه‌نامه تکمیل درمان ارائه می‌کند. به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، رقم این بیمه‌نامه معادل ۱۳ هزار تومان در ماه است که با احتساب ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده، مجموع پرداختی سالانه، رقم ۱۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد شد و محدودیت سنی برای بیمه‌شده وجود ندارد.

بیمه‌شدگان پس از دریافت کارت بیمه درمان، با دریافت معرفی‌نامه از شعب بیمه معلم می‌توانند به بیمارستان‌های طرف قرارداد که اسامی آنها در سایت شرکت بیمه معلم موجود است، مراجعه و تسویه حساب کنند.

صدور رایگان بیمه‌نامه آتش‌سوزی منزل در کنار تخفیف و تقسیط ۲۰ درصدی بیمه بدنه و تخفیف ۱۰ درصدی شخص ثالث از جمله مزایای جانبی دریافت بیمه‌نامه تکمیل درمان است.

ثبت‌نام متقاضیان جدید برای دریافت بیمه‌نامه درمان بلامانع است و هزینه بیمه‌نامه برای این دسته، شامل افرادی که در طول مدت بیمه‌نامه مجوز فعالیت از بیمه‌گذار دریافت کنند، افرادی که در حین قرارداد ازدواج کنند و فرزندان تازه متولد شده به طور ماه‌شمار محاسبه خواهد شد و مهلت درخواست آنها ۳۰ روز است.