گروه بازارپول- بانک مرکزی بخش اسامی مدیران دارای تاییدیه صلاحیت را از سایت اینترنتی خود حذف کرده است. بخش اسامی مدیران بانکی دارای تاییدیه صلاحیت که از دو‌سال پیش در بخش نظارت بانکی سایت اینترنتی بانک مرکزی فعال شده بود به یکباره از این سایت برداشته شد. این بخش در بدو امر سر و صدای زیادی نیز برپا کرده بود و تعدادی از مدیران باسابقه بانک‌های کشور که خود را سرآمدان نظام بانکی می‌دانستند از طی فرآیندهای تایید صلاحیت از سوی بانک مرکزی، طفره می‌رفتند؛ ولی در نهایت به این فرآیند تن دادند. بر اساس این گزارش، در این مدت بانک مرکزی بارها اسامی برخی از اعضای هیات مدیره بانک‌ها را از فهرست خارج کرده و نام افراد دیگری را به عنوان تاییدشده‌ها در سایت خود قرار داده بود.

بانک مرکزی در اقدام اخیر خود نیز عنوان مدیرعامل را از جلوی اسم تعدادی از مدیران بانک‌ها در این بخش برداشته بود که از جمله آنها می‌توان به رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه و ماشاءالله عظیمی مدیرعامل بانک توسعه تعاون اشاره کرد که عنوان مدیرعامل از جلوی نام آنها حذف شده بود. در آخرین اقدام بانک مرکزی نیز نام بانک تات از فهرست بانک‌های بخش مدیران دارای تاییدیه صلاحیت حذف و به جای آن نام بانک آینده قرار داده شده بود.

هنوز توضیحی از سوی بانک مرکزی درباره دلایل حذف بخش مدیران دارای تاییدیه صلاحیت از سایت این بانک ارائه نشده است؛ اما این اقدام بانک مرکزی در حالی صورت گرفته که بسیاری ابتکار این بانک در درج نام مدیران تایید صلاحیت شده بانکی را موجب شفاف سازی و رفع سوءتفاهم‌های احتمالی ارزیابی می‌کنند.