گروه بنگاه‌ها- بانک شهر در راستای سنت حسنه برپایی سفره افطار در ماه مبارک رمضان، میزبانی جمعی از کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) را عهده‌دار شد. به گزارش مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر، این بانک در اقدامی خیرخواهانه و با عنایت به برکات این ماه و در راستای تکریم و ترویج فرهنگ برپایی سفره‌های آسمانی، هزینه برگزاری افطار کارکنان خود را صرف اطعام جمع کثیری از کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد نمودند تا در هنگامی که فضای شهر از شمیم یاد خدا آکنده است مراتب همراهی خود با خیل خیرین اعلام نمایند.

در این مراسم که با حضور هادیان‌همدانی قائم‌مقام مدیرعامل، بیرانوند عضو هیات‌مدیره، دکتر ارجمندی معاون مالی و سرمایه‌گذاری و مرادی‌نیا مدیرامور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک و در فضایی سرشار از مودت و معنویت برگزار شد، ضمن فراهم شدن امکان بازدید رایگان این کودکان از مجموعه برج میلاد، به هر یک از این عزیزان دفترچه حساب قرض‌الحسنه بانک شهر نیز اهدا شد.

هادیان‌همدانی در این برنامه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم و خیرمقدم به خانواده‌های محترم کمیته امداد امام خمینی (قدس سره)، ادامه داد بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی شبکه بانکی کشور دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی می‌باشد، چرا که رسالت این بانک، رسالتی اجتماعی بوده و سهامداران آن نهادهای عمومی‌ هستند که ارائه خدمات شهری و سرویس‌دهی به شهروندان عزیز را بر منافع خود مقدم می‌دانند. قائم‌مقام مدیرعامل بانک افزود: در همین راستا بر این باوریم که برای شناخت شایسته‌تر خداوند باید در مسیر دوست داشتن بندگان خدا گام برداریم و عزت و احترام قائل شدن برای بندگان او به هر نحو ممکن، به طور یقین موجبات نزدیک‌تر شدن به ذات خداوندی را برای ما فراهم می‌آورد.