مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه دانا گفت: این شرکت خودروهای سواری و شخصی ساخت سال ۸۰به بعد را برای ۱۵ روز نخست سال، ۸۶ بیمه بدنه می‌کند. به گزارش ایرنا، «وحیدرضا باختری» در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب افزود: براساس طرح بیمه بدنه نوروزی شرکت بیمه دانا، مالکان خودروهای سواری و شخصی ساخت سال ۸۰ به بعد می‌توانند با پرداخت حق بیمه‌ای جزیی، بدنه اتومبیل خود را در ۱۵روز اول فروردین سال ۱۳۸۶ در مقابل تصادفات و حوادث جزیی و کلی بیمه کنند.

وی سپس زمان عرضه و فروش این بیمه‌نامه را صرفا در فاصله زمانی بیستم تا پایان اسفند ۸۵ ذکر کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های بیمه دانا و پرداخت حق بیمه متعلقه نسبت به خرید این بیمه‌نامه اقدام کنند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه دانا افزود: حق بیمه این طرح برای خودروهای سواری با ارزش ۱۰۰میلیون ریال را ۱۵۰هزار ریال است. به عبارت دیگر به ازای هر ۱۰میلیون ریال ارزش خودرو، ۱۵هزار ریال به حق بیمه یادشده افزوده می‌شود.

باختری خاطرنشان کرد: ارائه کروکی پلیس برای تصادفات الزامی است و اعلام خسارت نیز باید حداکثر ظرف سه روز پس از وقوع حادثه (به استثنای ایام تعطیل) صورت گیرد.