لیلا اکبرپور

نمایشگاه نقاشی «رامبراند و نقاشان عصر طلایی هلند» دوشنبه گذشته با حضور کاردار سفارت هلند در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد و بازدیدکنندگان این نمایشگاه تحت‌پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه توسعه قرار گرفتند.

علی‌رضا بیانیان، مدیرعامل بیمه توسعه در این مراسم گفت: موسسه فرهنگی هنری صبا با ریاست دکتر خان‌جانی تا پایان امسال ۱۰ نمایشگاه برگزار می‌کند که بازدیدکنندگان آن تحت‌پوشش قرار خواهند گرفت. او با اشاره به اینکه برگزارکنندگان نمایشگاه و سمینارها در قبال بازدیدکنندگان مسوولیت دارند افزود:‌ ریاست موسسه فرهنگی هنری صبا مسوولیت خود را در قبال شرکت‌کنندگان نمایشگاه‌های برگزار شده در این موسسه تحت‌پوشش بیمه توسعه قرار داده است.

بیانیان گفت: انواع بیمه‌نامه‌های مسوولیت در جامعه و صنعت بیمه جایگاه خود را پیدا کرده و افراد می‌توانند برای جبران خساراتی که بر اثر فضای ایجاد شده توسط آنان به وقوع پیوسته را تحت‌پوشش بیمه مسوولیت قرار دهند.

بیانیان در حاشیه نمایشگاه از انعقاد قرارداد بیمه توسعه با شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بن‌رو) خبر داد و گفت: کارخانه خودروسازی بن‌رو که ساخت بنز چیرمن در ایران را برعهده دارد تمام مسوولیت‌ها، تجهیزات و کارکنان خود را تحت‌پوشش انواع بیمه‌نامه‌های اموال و اشخاص بیمه توسعه قرار داده است.یادآور می‌شود: غروی، مدیرعامل سابق ایران‌خودرو موسس شرکت بنیان توسعه صنعت پارس است که خودرو بنز ساخته شده در آن به بنز غروی معروف شد، این شرکت در نظر دارد، با شرکت فیات نیز همکاری داشته باشد.

مدیرعامل بیمه توسعه همچنین از ارائه طرح جدید این شرکت تحت عنوان «بیمه عیوب اساسی و پنهان‌سازه‌های غیرصنعتی» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح برای اخذ مجوز به بیمه مرکزی ایران تقدیم شده است.

بیانیان در آستانه برگزاری مجمع عمومی این شرکت اعلام کرد: بیمه توسعه در پرداخت مابقی سرمایه اولیه شرکت به جذب سهامداران عمده که دارای پرتفوی باشند توجه خواهد داشت.به گفته او، بیمه توسعه در سال ۸۵ توانست در تولید حق بیمه ۴۳۰درصد رشد داشته باشد که از بازار جذب شده و برای روند رو به رشد پرتفوی اقدام به جذب سهامداران عمده خواهد کرد.بیانیان ضمن یادآوری اینکه بیمه توسعه در بهمن و اسفند سال گذشته ۳ شعبه جدید در اصفهان، شیراز و کرج افتتاح کرد، گفت:‌ شعبه مشهد این شرکت ۳۰ نماینده دارای تاییدیه بیمه مرکزی دارد که به زودی کار خود را شروع خواهند کرد.

بیانیان خاطرنشان کرد: بیمه توسعه اکنون ۱۰۰نماینده مورد تایید بیمه مرکزی دارد که ۴۰نماینده مشغول تهیه دفاتر برای آغاز به کار هستند.او در خاتمه گفت: انجمن صنفی شرکت بیمه توسعه ۲ هفته گذشته راه‌اندازی شد.