گروه بازار پول ـ مدیرکل روابط عمومی و دفتر مدیریت بانک ملت اعلام کرد: با برگزاری بزرگ‌ترین نظر سنجی در سطح نظام بانکی کشور، یک‌هزار خودروی ریو به عنوان جایزه ویژه سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی این بانک مجید سعادتی گفت: بانک ملت برای ادای احترام به نظر مردم و انتخاب جایزه ویژه جشنواره براساس رای آنان، در یک نظرسنجی گسترده ۷میلیون پیام کوتاه به دارندگان تلفن‌همراه ارسال کرد.

وی افزود: از میان پیام‌های دریافت شده، ۵۱درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، خودروی ریو را به عنوان جایزه ویژه برگزیدند و به همین دلیل بانک ملت نیز در راستای احترام به انتخاب مردم، این خودرو را جایزه ویژه خود اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی بانک ملت با اشاره به شروع سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک در نیمه دوم مردادماه سال‌جاری، تاکید کرد: به یکصد نفر از شرکت‌کنندگان که در نظرسنجی «ریو» را انتخاب کرده‌اند به قید قرعه یکصد سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود. سعادتی تصریح کرد: اسامی برندگان قرعه‌کشی مسابقه پیام کوتاه بانک ملت همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) روی سایت بانک به نشانی www.bankmellat.ir قرار می‌گیرد.وی مهلت افتتاح حساب در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت را تا نیمه اول مهرماه ذکر کرد و اظهار داشت: امسال برای نخستین بار، دو دوره جشنواره در بانک برگزار خواهد شد که زمان برگزاری دوره دوم، پایان سال‌جاری است.

سعادتی اضافه کرد: یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه بانک ملت در سراسر کشور، آماده افتتاح حساب قرض‌الحسنه برای مشتریان جهت شرکت در این امر خداپسندانه هستند.