خودپردازهای بانک ملت 140میلیارد ریال پول پرداخت کردند

گروه بازار پول- خودپردازهای بانک ملت در چهار روز تعطیلی عید فطر با پرداخت حدود ۱۴۰میلیارد ریال اسکناس بالاترین عملکرد را در بین خودپردازدهای نظام بانکی به خود اختصاص دادند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت در دوره زمانی یکم تا پنجم آبان‌ماه سال‌جاری، ۱۳۹میلیارد و ۷۰۳میلیون و ۱۲۰هزار ریال از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملت، پول برداشت شد، که سرانه پرداختی ۱۱۵میلیون و ۱۷۱هزار و ۷۴، را برای هر دستگاه نشان می‌دهد.

براین اساس، ۴۶میلیارد و ۷۰۰میلیون و ۴۹۰هزار ریال از این مبلغ از خودپردازهای بانک ملت در تهران و ۹۳میلیارد و ۲میلیون و ۶۳۰هزار ریال از خودپردازهای استان‌های این بانک برداشت شده است.

این گزارش حاکی است، بانک ملت برای افزایش رضایت مشتریان و رفع نیازهای مختلف آنان، همزمان با آغاز تعطیلات، ستاد ویژه‌ای را برای رسیدگی به وضعیت خودپردازها تشکیل داد.

طبق این گزارش، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت در ایام تعطیل به طور مستمر در این ستاد حضور یافته و وضعیت خودپردازها را بررسی کردند.

آمارها نشان می‌دهد که بالاترین میزان پرداخت در این روزها مربوط به خودپردازهای بانک ملت بوده است. مراقبت لحظه‌ای از خودپردازها، پول‌گذاری مستمر در آنها و اختصاص ۵۰۰ کارمند برای سرکشی بر وضعیت این دستگاه‌ها، از جمله دیگر کارهای بانک ملت در این چهار روز تعطیل بوده است.

بانک ملت با داشتن بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ خودپرداز، دارای بالاترین تعداد خودپرداز در بین بانک‌های کشور است و بیش از ۴۰درصد از پرداخت‌های شبکه شتاب از طریق این دستگاه‌ها انجام می‌شود.