گروه بازارپول- در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رییس‌جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمایت از دانش‌پژوهان نخبه کشور، بیمه مرکزی ایران در «همایش بیمه و توسعه» از ارائه‌دهندگان مقاله‌ها و پایان‌نامه‌‌های بیمه‌ای برتر تجلیل به عمل می‌آورد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه مرکزی، رییس کل بیمه مرکزی ایران با ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها از آنان خواسته است تا پایان‌نامه‌های بیمه‌ای دانش‌آموختگان خود را به این سازمان معرفی کنند تا به پایانه‌نامه‌ها و مقاله‌‌های برتر جوایزی اهدا شود.

همچنین بیمه مرکزی ایران همزمان با روز بیمه در ۱۳ آذر، همایش سالانه «بیمه و توسعه» را با گرایش موضوعی بیمه‌های خرد (Microinsurance) برگزار می‌کند. سیزدهمین همایش سالانه بیمه و توسعه با حضور مسوولان و کارشناسان اقتصادی و بیمه‌ای از بخش‌های دولتی، خصوصی و دانشگاهی در محل مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی برگزار خواهد شد.

دبیرخانه سمینار پیش‌تر با انتشار محورهای پیشنهادی مقالات سمینار بیمه‌های خرد از استادان، صاحب‌نظران و کارشناسان دعوت کرده بود که مقاله‌های خود را به صورت تایپ‌شده و به همراه لوح فشرده آن به پژوهشکده بیمه وابسته به بیمه مرکزی ایران به نشانی تهران، خیابان آفریقا، نبش خیابان ناهید شرقی، شماره ۹۵، کد پستی ۱۹۱۵۷ بفرستند.