بر اساس ماده واحده این قانون، دولت موظف است ساعات کار بانک‌ها را به گونه‌ای تنظیم نماید که بانک‌ها قبل از شروع ساعات کار ادارات و سازمان‌های دولتی فعالیت و کار خود را آغاز و ارائه خدمات نمایند. از سوی احمدی‌نژاد

قانون تغییر ساعت کار بانک‌ها به وزارت اقتصاد ابلاغ شد

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور، قانون بازگشت ساعت کار بانک‌ها به قبل از ساعات شروع کار ادارات دولتی را به وزارت اموراقتصادی ودارایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابلاغیه رییس‌جمهوری به وزارت اقتصاد آمده است: قانون بازگشت ساعت کار بانکها به وضع سابق که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ سیزدهم دی ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۸۵ به تایید شورای محترم نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۱۶۳۵۴۸/۶۳۱ مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجرا ابلاغ می‌گردد. بر اساس ماده واحده این قانون، دولت موظف است ساعات کار بانک‌ها را به گونه‌ای تنظیم نماید که بانک‌ها قبل از شروع ساعات کار ادارات و سازمان‌های دولتی فعالیت و کار خود را آغاز و ارائه خدمات نمایند. برخی گزارش‌ها حاکی است: دولت تا پایان هفته جاری در خصوص ساعت جدید آغاز به کار بانک‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.