40میلیارد ریال ارزش جوایز مرحله دوم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین

گروه بازار پول - مراسم اهدای جوایز نخستین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران و سپرده‌گذاران این بانک پنج‌شنبه گذشته در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد و برندگان جوایز خود را از دست دکتر رسول‌اف مدیرعامل این بانک دریافت کردند. بانک اقتصاد نوین در نخستین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه به طور متوسط از هر ۲۰ دارنده حساب‌ قرض‌الحسنه به یک دارنده حساب جایزه اعطا کرد.

بنابراین گزارش بانک اقتصاد نوین در نخستین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه ۷هزار و ۵۴۳ جایزه به ارزش ۱۵میلیارد ریال به سپرده‌گذاران اهدا کرد.

در نخستین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین ۱۴۸هزار و ۵۱۹ حساب شرایط حضور در قرعه‌کشی را به دست آوردند.

۳ کمک هزینه ۴۰۰میلیون ریالی خرید مسکن، ۴۰ دستگاه خودروی زانتیا، ۲۰۰ حواله فرش دستباف، ۳۰۰ کارت هدیه یک میلیون و ۲۰۰هزار ریالی، یک هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی، یک هزار کارت هدیه ۵۰۰هزار ریالی و ۵هزار کارت هدیه ۳۰۰هزار ریالی جوایز نخستین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین بود.

یادآور می‌شود: امتیاز دهی به سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین برای شرکت در مرحله دوم قرعه‌کشی این بانک از ۱۵ اسفند ۸۵ آغاز شده و بانک اقتصاد نوین به ازای هر ۵۰هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای دارنده حساب منظور می‌کند.

همچنین ارزش جوایز دومین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک ۴۰میلیارد ریال خواهد بود که در مقایسه با مرحله نخست قرعه‌کشی این حساب‌ها بیش از ۷/۲ برابر رشد نشان می‌دهد.

بانک اقتصاد نوین در نخستین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه تا روز ۱۵ اسفند ۸۵ معادل ۱۰۰۱ میلیارد ریال سپرده جذب کرد، این در حالی است که سپرده‌های قرض‌الحسنه این بانک آبان سال ۸۵ معادل ۱۷میلیارد ریال بود.